al een tijdje hier...

Burp

[..]
Zwerf :walker: nou al dik een maand rond hier en ik kom sindsdien minder aan muziekmaken toe, kortom vermakelijk en interessant forum dit! :okdan:
Ken mezelf, zal over een tijdje weer minder lezen/posten en weer meer spelen/freaken.
In ieder geval blij deze plek te hebben ontdekt!

-Jan (Burp)

voor de liefhebbers:
mijn rotzooi: (eerste is ongeveer laatste aankoop/creatie): kraakdoos, korg sq-10, ms-20, nord modular keys, korg es-1, roland rd-500, kawai r-1a rhythmer (antieke beatbox), yamaha dx21 en verder nog van allerlei fluitjes, speelgoed, acoustische gitaar, duimpiano's en didgeridoo. ook nog wat mixertjes (behringer, boss), mics (o.a. sennheiser en enkele contact mics), effecten (akai headrush (delay/loopdelay), behringer virtualizer, zoom bakkie), een oude tascam 4-track en ook nog laptop + audiophile en natuurlijk de onoverkomelijke zooi kabels (zeker nu met die ouwe korg troep d'r bij).

mijn 'muzikale' bezigheden: (1) ene helft van dans/geluid duo: ik verzorg met mijn nord+mic+loopdelay het geluid (grotendeels improvisatie), (2) eenderde van een impro-pop-bandje, (3) thuis lekker rommelen en creeëren van geluiden en patches en soms solo-projecten (als ik ineens veel tijd heb), (4) andere helft van singer/songwriter duo (piano+zang), (5) op zoek naar sympathieke gelijkgestemde wbv interesse in synths, geluid, minimalisme, abstracte electronische muziek en improvisatietalent (omgeving utrecht?) zodat ik nog minder tijd heb om te slapen....:Z

Alsnog welkom :D

Jij bent Burp?

Aháá! JIJ zat hier dus de hele tijd dwars! :D

Welkom, hè?! :biertje:

gegroet en welgekomen!!
shitloads of fun hier!!!!

:biertje:

tot posts

-cloudy

Back