• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lacertus

*ISOCHRONE*
Lieden,

Diverse dingetjes te koop:
- dbx DDP TOPDING! 1HE 19" master-compressor-deesser-EQ-etc.etc. 450EUR
- Evolution MK149 MIDI keyboard, met één defecte toets 10EUR
- Dynamics SC250 actieve versterker, ideaal voor beginnende studio setup 75 EUR
- Nord Modular Rack (zonder woorden) 750EUR

Ruilen mag (SE1x, Virus B, MonoMachine, voor een MACHINEDRUM doe ik ook mijn AIRBASE weg)
(voor andere dingen: knopjes, midi en geheugen!)

Ophalen in Beek en Donk (NB)

Groet,
Roy test

Modular is gereserveerd...

Over de Evolution: één van de witte keyboard toetsen functioneerd niet naar behoren... kwestie van veertje opnieuw goed zetten (denk ik). Ik stuur deze níet op (ook al betaal je de proto - da's gewoon de moeite niet voor mij), en er zit ook geen adapter bij... Hij doet het prima, maar ziet er een beetje foezelig uit (ik had 12 stickers op de toetsen zitten om te weten welke noot ik speelde...).

Groet,
Roy

De Evolution heeft ook een nieuw baasje gevonden... :doei:

Blijft dus nog over:
- dbx DDP 1HE 19" master-compressor-deesser-EQ-etc.etc. 450EUR
- Dynamics SC250 actieve versterker, ideaal voor beginnende studio setup 75 EUR

en voor een ruil met een Microwave XT heb ik ook nog een FIZMO in de aanbieding...
zie HIER voor een AirBase...
Combinatie-deals zijn mogelijk...

Prijzen zijn vráágprijzen (handelen mag dus geprobeerd worden...)

Groet,
Roy

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back