• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Als er 2 ruilen moet er 1...Te Ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
Besynth eer ge begint:

Yamaha SY35 (vector synthese), met 1 gebroken zwarte (zwarte zijn allemaal gelijk, is makkelijk aan te komen) toets.
Kawai K5 (additieve synthese) in goede staat
Casio CZ2000 (Phase distortion synthese(FM-mig), is een CZ5000 zonder sequencer maar met luidsprekers
Casio CTK670 keyboard, leuk fullsize keyboard met beperkte synthesizer edit mogelijkheden.

Ruilen, ruilen, ruilen...maak me GEEEEK 8o)

:peukie:

Hey, ik voeg er nog een aan toe:

Een Gem S2 Synth met de volgende makke :

Tis niet de Turbo versie
4 dopjes van sliders kwijt
1 toets afgebroken in het laagste oktaaf, professories gemaakt, doet het wel
Bovenste 5 toetsen werken niet, is schoongemaakt maar toch...
tsja, hij hoort in de vuilnisbak, maar kan geen afstand doen, is WEL prima te gebruiken als soundmodule, heeft best goede filters, loopende EG's, Polyfone aftertouch, release velocity, grote sequencer enz. met handleiding en een paar samples (laad ie ook van floppy)

Alles bij elkaar met bovenstaande synths, keyboard, mag ook gekocht worden voor 350 euro

4 verschillende synths voor zo weinig, ik moet wel GEEEEK zijn

Ok ik doe er nog een Siel DK expander bij (is een Korg Poly800)
Zelfde prijs indien gekocht..

Dus: Vector synthese, analoge synthese, romplersynthese, additieve synthese en phase distortion synthese+ een keyboard begeleiding...dat is toch alles bij elkaar?
Snap niet dat niemand dat wil...uit een VA of zelfs uit een Kurzweil krijg je dit alles niet tegelijk uit de motor..en zeker niet voor 350 euro...

Deze thread mag vrijdag a.s. op slot als er niemand heeft gereageerd en ga ik het www.nietsynthforum.nl oprichten 8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back