• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te ruil] Korg ER-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

scarum

Ouwe rot
'llo mensen!

Ik bied mijn Korg ER-1 MK II te ruil aan tegen een leuke synth in goede staat zoals een Roland Alpha Juno 2, Crumar Bit one, Casio CZ-1, of verras me met iets anders leuks in deze richting (evt. met een kleine -max €100, ofzo- bijbetaling van mijn kant).

De ER-1 is zo goed als nieuw, altijd in een rookvrije studio gestaan, met originele doos!
Ik doe em weg omdat ik met mijn 707, DRM1 mkII en de Drumstation VII genoeg drumz in huis heb! :D

Hier uiterst rechts met de P4 en de 707:
normal_Image224.jpg

Prijsindicatie (maar wil voorlopig echt alleen maar ruilen): € 150,-
Opsturen liever niet (sensitive gear!), maar luisteren en spelen in Nijmegen kan altijd!
En als je echt iets leuks voor me hebt, wil ik wellicht ook wel naar jou toe komen... :walker:

Ut heb verder geen konijn eh... haas ofzo... 8)

click beep click click tsjak click baaaang!!!
:D

(schopje dus)

Voorstel gehad voor verkoop, maar wil echt graag ruilen, anders verdwijnt het geld toch weer in de kassa van één of andere kruidenier.

Ook voorstel voor ruil gehad, maar dat is op dit moment toch nog onzeker...

Heb dus ook wel interesse in een ESQ-1 voor wat betreft ruil.

sluiten maar!

sluiten maar!

Mod, hij mag op :slotje: ! :)

Verschrikkelijke hobby! Ik wilde alleen mijn ER-1 ruilen tegen één leuke synth, nu heb ik er én een ESQ-1 bij van een sympathiek SF lid dat 'em voor een leuke prijs te koop had staan én wordt er zaterdag een queeste naar het noordwesten ondernomen om een Alpha Juno 1 bij een ander (vast en zeker ook sympathiek) SF lid te ruilen tegen mijn Korg ER-1.

ik ben verslaafd... help!
:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back