Gezocht: gitaar-style synth

wesko

Artificial sounds R real
Ik zag laatst de Yamaha SHS-10
redkbd02.jpg
op Marktplaats. Jammer dat hij kleine toetsen heeft.

Ik zoek eigenlijk een full-size toetsentype. Niet per se te koop, wel merk en type, dan zoek ik zelf wel.

Requirements: alleen midi-out, en nice-to-have: pitch bend & modulation.

Wie weet er zo een? Ja ik wil zoiets kopen en trek me daarna in mijn kamer terug om de 80's terug te laten keren. O ja... welke popgroepen waren dat ook weer die die dingen omhingen?

O ja, hij moet wel rood zijn natuurlijk :)

Aha, ik was die link kwijt, had er ook al eens gekeken. Wat een lekkers allemaal :okdan:

Origineel geplaatst door BananaWorld
Roland maakt er nog eentje. Ik geloof dat het de ax-1 was.[/url]

De Roland AX-1 is intussen vervangen door de Roland AX-7, echter enkel verkrijgbaar in wit (geen rood dus). Nieuwprijs is ongeveer € 500,00

Meer info

Attachments

• ax-7.jpg
    ax-7.jpg
    4,5 KB · Bekeken: 116
RK-100 is het geworden

RK-100 is het geworden

Inmiddels naar Tilburg gereisd en een RK-100 gekocht. Super! Gelakt hout, robuust... Drie sliders, volume, pitch, mod. Knopjes program change +/- etc. Precies wat ik zocht.

Het nadeel is dat ik nu ook een Modern Talking pruik moet kopen. En de stapjes en dansjes oefenen.

Laatst gewijzigd:
ik heb de silver shs-10 afgelopen zaterdag op een rommelmarkt gevonden en voor 15 meegenomen, wel de nodige gebruikerssporen...
Maar blijf zoeken...
Doeik ook

Re: Re: RK-100 is het geworden

Re: Re: RK-100 is het geworden

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Weegt dat dan niet heel veel?

Best wel, maar niet meer dan een gitaar. Wel een beetje vreemd om schuin te spelen, dat had ik ook met een accordeon. Deze hoef je dan weer niet heen en weer te trekken.

Origineel geplaatst door DeLoN
ik heb de silver shs-10 afgelopen zaterdag op een rommelmarkt gevonden en voor 15 meegenomen, wel de nodige gebruikerssporen...
Maar blijf zoeken...
Doeik ook

15 is niks, ik betaalde 250... maar ben er wel blij mee. Jump, Europe, alles heb ik al gespeuld *D

Back