[trance] 4th Dimension - Nibiru

tim-b

Stamgast
Hoi,

Ik heb weer eens een nieuw trackje gemaakt.Ik zou hier graag wat meningen over horen. De titel is geïnspireerd door de nog onontdekte 12de planeet van ons zonne-stelsel :) .

Link (kopieren en plakken):http://www.soundclick.com/util/band...92&cache=200262&proID=0&bandID=105561&s=s.mp3

Drums: samples
Pads: Roland XP-30
Gitaar: Steinberg virtual guitarist
Piano: MDA-piano
Alle andere synth geluiden: Novation KS-Rack

Groetjes,
Tim

Re: [trance] 4th Dimension - Nibiru

Origineel geplaatst door tim-b
Hoi,

Ik heb weer eens een nieuw trackje gemaakt.Ik zou hier graag wat meningen over horen. De titel is geïnspireerd door de nog onontdekte 12de planeet van ons zonne-stelsel :) .

Link (kopieren en plakken):http://www.soundclick.com/util/band...92&cache=200262&proID=0&bandID=105561&s=s.mp3

Drums: samples
Pads: Roland XP-30
Gitaar: Steinberg virtual guitarist
Piano: MDA-piano
Alle andere synth geluiden: Novation KS-Rack

Groetjes,
Tim

eens kijken hoe mij i-dance concurent het doet ;)
lekker sounds bij de intro!
goede fx.. misschien hadden ze iets zachter gekunt
Lekkere schone basesound
Ik vind de beat niet zo goed en de MDA-piano ook niet!
@ the break ik ben benieuwed
Vetheid. Lachen gedaan. lekkere guitar sound.
mooie pads. Mischien nog wat lagere toevoegen.
3:54 is heeeeeeeel koel!
vette sound!
snareroll is niet echt mooi ... te scherp!
4:23 waar de kick er in komt, mag beter. Hijs net te saai. later komt wel de rest er bij, maar ik zou toch die kick er dan nog even uitlaten.

Een erug lekker track. Niet helemaal mijn style, maar wel aangenaam om naar te luiseren. Ik zou alleen toch de beat anders doen!

is natuurlijk wel uit mijn point of view!

suc6

Joost

hahaha, hee concurent! Bedankt voor het luisteren.

En moge de beste winnen :mega: !

Tim

Je track

Je track

Hij is zeer lekker,
Ik zou de beat wel iets anders doen, wat strakker..
En ik vind dat je je break wel iets eerder mag laten beginnen niet pas bij 3.30, en na je break mag je er wel wat meer uit knallen, en je melodie iets helderder!

En die piano vind ik eigenlijk helemaal niks!
Voor de rest wat mij betreft na wat kleine aanpassingen commercieel waardig :L

Greetsz
Anthonie

heb hem lofi afgespeeld,maar klinkt naar mening vrij goed. Er zit zeker wel wat in! Had die mainmelody mischien iets rauwer en tevens iets zwaarder gemaakt. En die piano mischien vervangen door wat lichters of softers.

Origineel geplaatst door Funkadelic
Waar gaat deze hele i-dance concurentie heisa om jongens ? leg eens uit :D?

haha, I-dance das een forum, waar ze een contest houden, je kan je track inzenden en zij kiezen de beste eruit, dan kom je een maandje op de voorpagina ! :D

Origineel geplaatst door justin
heb hem lofi afgespeeld,maar klinkt naar mening vrij goed. Er zit zeker wel wat in! Had die mainmelody mischien iets rauwer en tevens iets zwaarder gemaakt. En die piano mischien vervangen door wat lichters of softers.

Dankje Justin voor je mening!

Vind de track in het begin wel lekker maar aan het eind is de geluidenkeuze niet helemaal mijn ding.
Opbouw zou iets sneller kunnen waardoor er meer spanning ontstaat in de track.
Piano geluid is wat te crispy en zou wat zwoeler kunnen.
Verder is de mix wat te braaf.
De scheiding in de mix is daarentegen wel ok.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

P.S. heb je het boek "the 12th planet" van Zacharia Sitchin gelezen, hier in staat de hele theorie van de 12de planeet beschreven en de rol die de sumerische beschaving heeft gespeeld in dit alles.
Erg interessante kost.

mzzl
faab

Hee bedankt voor jullie reacties!

Faab: Ik heb er zeker wat aan, het is goed om te weten dat mijn mixdown skills wat omhoog zijn gegaan! Dat boek heb ik nog niet gelezen, klinkt interessant! Bedankt voor de tip ik zal hem zeker eens een keer gaan zoeken!

Groetjes Tim

by the way dat boek is wel redelijk zeldzaam dus goed zoeken vereist.

mzzl:okdan:

Vergelijkbare discussies

Back