Fender Rhodes Mark I of II

Status
Please reply by conversation.

OJS

..............
Ik ben op zoek naar een Fender Rhodes stagepiano, een Mark I of Mark II. Weet je iemand die er wel van af wil, gaarne berichten deze kant op.

Groeten,

OJ
06-15053518

Er staat er een op mp.nl onder Rubriek Piano,s

Originele, 88 toetsen ,electrische piano, merk Fender rhodes geplaats 14-01-2004

Die kon ik niet terug vinden :stupid Als je er een wil voor minder geld dan zou je op ebay.de kunnen kijken ;)

Bedankt voor de reacties. Op Ebay heb ik inderdaad wat aanbod gevonden. De genoemde Mark II die te koop stond is me te duur. Ik heb een bod gedaan maar de aanbieder had al belangstellende die het gevraagde bedrag ervoor wilden neertellen dus daarop ben ik afgehaakt. Ik zoek indien mogelijk een minder dure Mark I of II.

OJ

Nog steeds niets gevonden..................

Iemand een Mark I staan. Geen Suitcase en bij voorkeur 73 toetsen. 88 is wel mooi maar dat levert een dubbele hernia op.

Prijs tot Eur. 700,00

Anyone.............?

Origineel geplaatst door OJS

Prijs tot Eur. 700,00

Anyone.............?

Zo kan je nog lang zoeken natuurlijk ... Ik heb de laatste 5 jaar nog geen enkele rhodes in de benelux onder de € 700 zien verkocht worden. (alleszins geen werkende). Misschien tijd om wat meer te sparen...

Ik had toch echt bijna een Mark I (88 toetsen) in Duitsland voor Eur. 650. helaas kon ik niet tijdig die kant op zodat hij hem voor dat geld verkocht heeft aan een stadgenoot. Maar volgens mij moet het mogelijk zijn.

OJ

Status
Please reply by conversation.
Back