DE LAATSTE E-MU ROM's VOOR DE LAAGSTE PRIJS!

ano260124

Gedeactiveerd account
Zoals ik eerder in een andere thread al aan gaf zijn de ROM's van E-mu weldegelijk rechtstreeks via E-mu te koop. Ze worden gewoon verzonden (na vooruit betaling) naar Nederland.

De prijzen zijn weldegelijk interessant in vergelijk met bijvoorbeeld Thomann, die namelijk ook nog eens 8 euro verzendkosten rekenen (prijzen staan tussen haakjes incl. verzendkosten). En Feedback, Neerlands Hoop in de prijzenslag, verkoopt geen ROM's meer. ;)

De volgende ROM's zijn nog voorradig en kunnen besteld worden via e-mail bij Monica Daniell van Creative: Monica_Daniell@cle.creative.com

9061 Sidelaczek 132.62 (thomann: 183,00)
9062 Pure Phatt 132.62 (thomann: 163,00)
9065 Vintage 132.62 (thomann: 183,00)
9066 Protean Drums 132.62
9085 Orchestral Vol 1 132.62
9063 Beat Garden 114.93 (thomann: 152,00)
9141 X Lead V2 114.93
9083 Definitive B3 88.41 (thomann: 119,00)
9064 Ensoniq Project 70.73
9082 Protozoa 70.73

Prijzen zijn in Euri en inclusief tax én verzendkosten!

Betaling e.d. moet je met haar even regelen, ik heb het via credit card gedaan wat de zaken wat bespoedigd. Het duurt dan totaal ongeveer een week tot anderhalve week voor je de ROM in huis hebt.

Greetz,
De Maikie

Zouden de mensen die naar aanleiding van dit bericht een ROM gaan bestellen mij even een PB willen sturen?

Nee, ik krijg geen provisie! 8o)

ik ga zeker de xlead v2 bestellen en waarschijnlijk ook de beatgarden rom

Als de bestelling van mijn Command Station afgerond is, ga ik de XLead V2 aanschaffen via die dame.

heb me een vintage en een beat garden besteld voor mijn Xl7, errug leuke complete bak is het dan! later nog een keer een orchestral erin denk ik of iets met veel goede piano's.

ik dus een mp-7 met xlead V2 rom en beatgarden rom... zal ook wel lekker zijn...

dan nog ,als ik die ooit vind, de techno synth contruction rom van Rob Papen, spijtig genoeg kan ik die nergens vinden, heb me al suf gemaild...

mischien dat die vintage rom ook wel goed is - maar ik wacht liever ff af

Ik heb zojuist mijn Vintage Rom ontvangen.

Ze weten bij E-mu wel wat inpakken is hehehehe... een doos van iets van 50 cm lang, 25 cm breed en 15 cm hoog... helemaal vol gepropt met schuim... te midden van dit alles een klein pakketje met daarin een Rom ter grootte van (of het is gewoon) een soort SIMM.

Maar uh... ik ga effe prutsen 8~

Origineel geplaatst door Waveglider
..................als ik die ooit vind, de techno synth contruction rom van Rob Papen, spijtig genoeg kan ik die nergens vinden, heb me al suf gemaild...

Techno Rom lijkt nog gewoon voor € 144 bij Thomann te bestellen:

www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_artikel-141197.html

Origineel geplaatst door Waveglider
..................als ik die ooit vind, de techno synth contruction rom van Rob Papen, spijtig genoeg kan ik die nergens vinden, heb me al suf gemaild...

Techno Rom lijkt nog gewoon voor € 144 bij Thomann te bestellen:

www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_artikel-141197.html

Heeft iemand ervaring of een bepaalde mening over het sound materiaal in deze ROM's. Ik ben aan het denken aan een uitbreiding van mijn Orbit-3 met de X Lead ROM. De andere ken ik helemaal niet. (Behalve dan de Papen ROM en Beat garden)

Origineel geplaatst door D-mike-E
Ik heb zojuist mijn Vintage Rom ontvangen.

Ze weten bij E-mu wel wat inpakken is hehehehe... een doos van iets van 50 cm lang, 25 cm breed en 15 cm hoog... helemaal vol gepropt met schuim... te midden van dit alles een klein pakketje met daarin een Rom ter grootte van (of het is gewoon) een soort SIMM.

Maar uh... ik ga effe prutsen 8~

Is dat die 'Vintage Pro' rom waar ze laatst (vorig jaar) ook een module van hebben uitgebracht? Ze hebben zover ik weet geloof ik ook een oudere 'Vintage' module en ik vraag me af of dit wel die nieuwe 'Pro' versie is..
Dan heb ik er namelijk wel belang bij.

zo... net mn xlead V2 en beatgarden netjes ontvangen :okdan:

nu nog m'n mp-7 =(

Origineel geplaatst door LoFiye
Is dat die 'Vintage Pro' rom waar ze laatst (vorig jaar) ook een module van hebben uitgebracht? Ze hebben zover ik weet geloof ik ook een oudere 'Vintage' module en ik vraag me af of dit wel die nieuwe 'Pro' versie is..
Dan heb ik er namelijk wel belang bij.

Ik zou het niet weten... wat zijn de verschillen? Ik bedoel wat zijn kenmerkende presets van beiden?

hey waveglider,

heb jij ze al in huis? ik heb vorige week woensdag besteld en ze zijn er nog niet, ook nog geen invoice.....had jij ze niet ook vorige week woensdag besteld (afgaande op je eerdere posting)?

kijk is 2 posts omhoog :P

die had ik gezien, was meer ook de vraag of jij ze ook inderdaad woensdag besteld had of toch misschien eerder. ik zou ook graag mijn Rom's dit weekend willen hebben:)

ik denk niet dat de post in het weekend komt brengen... zal meer iets voor maandag of dinsdag zijn vrees ik.

Ik had vrijdags ofzo besteld, maar ze was toen niet op het werk, smaandags of dinsdags kreeg ik bevestiging... en vrijdag (vandaag) is het aangekomen

Ik heb net de X Lead V2 Rom besteld. Ik hoop dat ik er wat meer mee ben dan de sounds in mijn MP-7...

nou ik heb mijn ROMS dus nog niet. heb monica gemaild, de mijne zijn op vrijdag de 6e verzonden en ze mailde dat ze vandaag maandag de 16e er zouden zijn. nope, bij thuiskomst geen ROMS en geen briefje van de postbode dat ie langs is geweest en dat ik naar het postkantoor kan. hopen maar dat er morgen een briefje ligt.

Back