DE LAATSTE E-MU ROM's VOOR DE LAAGSTE PRIJS!

volgens mij kun je de flashroms in je grote emu sampler beschrijven, en ze daarna in je commandstation of module gebruiken.

eenmaal in de module kun je niet meer met de rom doen dan lezen wat erop staat. dus als je m wil herschrijven moet je m er weer uitschroeven en in je sampler prikken.

Dit is inderdaad "the way to do it"...heb je dit zelf ooit uitgevoerd? waar haalde je de flashrom's vandaan?

Origineel geplaatst door Roel
volgens mij kun je de flashroms in je grote emu sampler beschrijven, en ze daarna in je commandstation of module gebruiken.

eenmaal in de module kun je niet meer met de rom doen dan lezen wat erop staat. dus als je m wil herschrijven moet je m er weer uitschroeven en in je sampler prikken.

ik heb nooit flashroms gehad noch geprogrammeerd, maar heb eraan zitten denken toen ik nog met de commandstation werkte ( die nu niet meer in de studio staat)

Origineel geplaatst door Roel

Niet helemaal waar. Ook vanuit (iig) CommandStation kan je zo`n ROM beschrijven. Eigen samples kan je echter dan niet laden. CommandStation heeft immers geen samplefunctie. Wel kan je al je eigen presets erop flashen en ja dat kan dus gewoon met de commandstation.

hee dat wist ik niet eens. ik dacht dat je alleen de samples erop kon zetten.

dacht dat de patch storage ergens anders werd gedaan.

De Audity had 1 expansionrom, die heette de Xtreme expansion, of kort xl. Toen later de Xtreme Lead uitkwam, is de rom in die kast gegroeid met de romwaves uit de Audity en men noemt hem daarom ook V2. Zo en nu maar weer gerust naar jullie warme nestjes, en denk erom: oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker:D

Origineel geplaatst door VlEen
De Audity had 1 expansionrom, die heette de Xtreme expansion, of kort xl. Toen later de Xtreme Lead uitkwam, is de rom in die kast gegroeid met de romwaves uit de Audity en men noemt hem daarom ook V2. Zo en nu maar weer gerust naar jullie warme nestjes, en denk erom: oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker:D
maw in een XL1 (turbo) of Xl7 of XK6 zit dus de XLead 2 rom
en in de audity 2000 zit de XL 1 rom

audity plus losse xleadrom v.1 = Xleadrom v.2
audity zonder xleadrom v.1= audity
xleadrom v.1 was uitbreidingsmogelijkheid voor audity
Xtreme lead rom v.2 = audityrom plus xleadrom v.1
sjongejongejonge...:gaap:

Back