Creamware is back in business !!

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Ik weet niet hoe ik in Cubase mijn 8 kanalen kan aanwijzen. Moet ik dat in Audio settings doen?

ik denk dat je iets meer informatie moet geven.
- Heb je over adat ?
- welke versie van cubase heb je
- draai je in xtc mode of niet

het is geen enkel probleem om in cubase met meerdere sporen vanuit je creamware kaart te werken. De manier waarop moet je inrichten in het sfp project wat je gebruikt.

Origineel geplaatst door quifster
En het wordt nog allemaal veel gekker in de nieuwe situatie :)
Creamware gaat zijn Software Development Kit gratis ter beschikking stellen aan iedereen. Dus iedereen kan nu specifieke software gaan schrijven voor het creamware dsp platform. Stel je voor, de modular van creamware gebruiken en daar je eigen geschreven modules aan toevoegen :P

Het worden mooie tijden :okdan:

als je begint met schrijven dan doe ik alles wel testen...

of wat dacht je van meer freeware plugins..... op basis van de huidige broncodes :D
gratis modular
gratis filters
etc...

We moeten natuurlijk nog maar zien of ze de SDK echt vrij gaan geven. volgens mij was het nu meer een suggestie van Frank Hund, maar de reacties erop zijn zeer positief (op planetZ) dus het is wel waarschijnlijk dat zoiets zal gebeuren.
Ik denk dat er verder niet zo heel veel zal veranderen qua producten, maar hopelijk wel qua bedrijfsvoering en vooral marketing, zodat wel allemaal nog heel lang van onze CW spulletjes kunnen genieten ;)

Back