Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bobaphat
Met dat mixen,,, hoe zit dat??? Daar heb je toch ADAT voor nodig?? Het lijkt me niet dat die audio via de usb gaat ofzo
Origineel geplaatst door bobaphat
OOOOOHHHHH op die fiets, toppie.
Kan je dan wel al je instellingen safen op de hd die in de Akai zit of moet dat op de PC?
wat een ding!Let wel op dat het single side geheugen moet zijn
Origineel geplaatst door SILML75
Huh?
Bij mij wilde ie geen enkel reepje single sided pakken van 256 mb maar wel een dualsided!
Origineel geplaatst door feindbild
4. je kan gewoon een ata hard drive inbouwen gaat stukken sneller dan scsi, en is overal te vinden voor een redelijke prijs.

Origineel geplaatst door feindbild
op de yahoogroups had iemand getest, en het hangt volgens hem af van de softwareversie die je erop hebt staan. het verhaal werd door meerdere mensen bevestigd. als je update naar de laatste versie, herkent hij maar 1 kant van double sided ram, in oudere softwareversies is het geen probleem... maar je hebt meer baat bij de laatste software en single sided ram, denk ik.

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Je kan toch het beste gewoon die Mutec ram kopen, ze zijn nauwelijks duurder dan andere kaarten, en van de mutec weet je tenminste zeker dat het werkt
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Dat gelooft u toch zelf niet ?
Ik ben het beu van zulke onzin te moeten lezen. ATA is NIET sneller dan SCSI. Het is net omgekeerd. Op het internet vind je voldoende harde cijfers ivm snelheden van ATA/SATA/ SCSI/FIREWIRE. Maar voor hetgeen je met de Akai wil doen - laden van sampeltjes - volstaat een ATA drive.
Als je toch zou twijfelen meneer Feinbild, kom dan even langs onze studio in Antwerpen waar ik je graag uitgebreid informeer over de voordelen van SCSI en dat zal demonstreren.![]()