[techno] Pjotr G - Go Flat

Pjotr G

funky lid
boem! weer lekker kachelen! :D

Verse techno. Roland MC-307 zorgt voor wat hihatjes en claps, Nord rack 2 voor 3 synth sounds (zaag lead, vage ring mod lead, stoomtrein), een zelfgemaakte stoomtrein patch ritmisch laten lopen, en door de Electro Harmonix Electronic Mistress Flanger routen (jawel, stompbox afgestoft en in de insert geprikt) in filter mode. De rest van de sounds komt uit E-mu ESI4000 turbo sampler. Gemixt op Behringer MX2442, galm en delay verzorgt door 2 Zoom RFX-1000's, op de main inserts een LEM CLX-2 compressor. De vocal is afkomstig van vinyl (DJ Peabird Breaks 'r' Us).

Zover de technische details.

http://homepage.uvt.nl/~s216887/samples/songs/Pjotr_G_-_Go_Flat.mp3

En nu....kijken wat jullie ervan vinden!

Tja hij heb het weer voor elkaar :D
Leuke geluidjes stampt lekker door en die vocalen zijn ook wel lekker dus :okdan:
(stuiter....stuiter....stuiter....stuiter....stuiter.....stuiter....stuiter)

Wat moet ik ervan zeggen.. Techno zoals alleen jij het maakt Peet :P
Het stampt idd lekker door op me kamer nu. Leuk dat zaagje... nu nog een supersaw, haha!

Knap gemaakt die stoomtrein patch. Heeft er wel wat van weg ja, maar die flanger maakt het erg vet!

Knap werk wederom!

OEh jezus wat stampt deze weer lekker pjotr, super mooi vol geluid, lekkere stamptechno nu nog een wrede artiestenaam en releasen die hap ;)

Geen technische op/aanmerkingen jij hebt dat 3 jaar sneller door dan ik :D hij klinkt gewoon goed das alles wat ik ervan kan zeggen, zou zeker niet in een set van Marco Carola misstaan, mijn complimenten

[Kontkus Mode Off]

Oeh wat kom ik over als een slijmbal, feit is ik zit wel te rocken op je plaat, dus het is welgemeend :D

Grtz Mike

altijd weer lekker swingen en stampen vanaf de eerste seconde met die tracks van jou :)
Ik vind zoals altijd vooral de percussie weer erg lekker klinken, moet je toch eens een keer vertellen hoe dat nou in elkaar steekt.
Keep it coming!

Zo, dit is ook echt lekker.

Leuke dingen in je track, zoals die stem achterstevoren, flanger over geluiden heen. Genoeg variatie dus.

Goed uitgemixt ook, klinkt allemaal erg strak en dik.

prima track!!!

prima track!!!

alleen die lead....de reden dat ik mijn nord weg heb moeten doen...tijd voor va per pc denk ik...
verder hoor ik cox dit wel opleggen...

Laatst gewijzigd:
heel proffesioneel pjotrg. mooie percussie idd zoals ook al door iemand genoemd. 'k zou er zelf ook niet veel aan deze tekst toe kunnen voegen, dan dat het gewoon goed in elkaar steekt en een dikke :okdan: verdient :P

tnx voor de reacties tot dusver...valt wel goed hoor ik :D

Origineel geplaatst door De Voorman
alleen die lead....de reden dat ik mijn nord weg heb moeten doen...tijd voor va denk ik...
verder hoor ik cox dit wel opleggen...

Wat is er met de lead, en waarom moest je de nord weg doen? een nord is toch een va?

aangaande mijn nord>>> hij piept knort dreunt maar hij scheurt niet en met uitzondering van bellen en sub kreeg ik hem niet warm...voor mij een iets te eenzijdig klankkarakter...ik kwam vaak op hetzelfde uit en ook dit vindt ik weer duidelijk NL...maar het is net als een 8080 je houdt ervan of niet...het is mijn smaak niet...de opbouw en rest draai ik zo...

Ik vind het een saaie track. Die lead geluidjes doen me erg veel aan hardhouse geluidjes denken,
en persoonlijk weinig in een techno track passen (maar dat zal kwestie van smaak wezen).
De bassdrum vind ik een hoop andere geluiden wegdrukken.
Dat vocal sampletje teruguit afspelen is voor een paar keer leuk,
maar na verloop van tijd gaat het irritant worden.

ik vind de beats heel leuk maar het lead geluidje vind ik maar
niets, het klinkt als van die goedkope house muziek. ik heb
het gevoel dat je veel werk in de beats steekt maar weinig
aandacht besteed aan melodie

Jezus wat een lekkere drumline;)
Lead is een btje Mauro P achtig vinnik, maar zou nog wat beter uitgewerkt kunnen worden.

Laatst gewijzigd:
nummer begint met een lekkere techno-drive, maar na een tijdje neemt het techno-gehalte af door de dance/house-achtige geluiden die je erin gebruikt en dat vind ik wel jammer.. maar al bij al, goeie track.

Synth hardhouse geluidje doet me erg hevig denken aan Max Walder - Samba Del Rio, heb je het daaruit gesampled of haalt ie het uit dezelfde synth als jou? Ik vin de percussie juist goed werken met het leadje en voor deze soort techno hoeft de melodielijn niet erg uitgebreid te zijn IMO !

Grtz Mike,

P.S. Mijn tachno vrienden zaten te rocken op je tune :)

Back