hallooooo

homer

Nieuwkomer
Hallo luitjes…:doei:

Na een paar vragen gepost te hebben lijkt het me wel zo netjes om me even voor te stellen.

Ik ben Marcel uit Enschede en ben sinds een paar maanden
bezig mijn hobby, wat betreft synthesizers, weer een beetje op te pakken.

Van de zolderkamer heb ik mijn junootje 106, SH101 en Korg Poly 800 naar beneden gehaald. Deze hebben er toch gauw zo’n 15 jaar gestaan. Voor die rustperiode heb ik in een paar bandjes gezeten. In december heeft het synth virus weer toegeslagen toen in de geluiden van de Roland XP-30 hoorde. Deze kon ik toen dus ook niet laten staan.

Ik probeer me op dit moment weer een beetje te verdiepen in het synthesizer wereldje en merk dat er toch aardig wat veranderd is in 15 jaar en dat veel verhalen voor mij totale abracadabra zijn… Maar ja, iedereen is zo begonnen en misschien is het over een paar maanden weer iets duidelijker voor mij. :eureka:

Het belangrijkste is dat ik op dit moment gewoon weer plezier aan mijn oude hobby heb en het is mooi dat er daarbij ook een forum is waar je met eventuele vragen terecht kunt en bij toekomstige aankopen een objectieve en eerlijke mening kunt krijgen.

Welkom
happy_burns.gif

WELKOM :D

gr. Mario

greetings and welcome!!! :okdan:
have fun hier
:okdan:

ik vind het wel een beetje jammer dat je zo'n mooi materiaal liet staan op de zolder... maar goed,
you're back, beter laat dan nooit!

tot posts :)

-cloudy

Welkom op dit forum dat de mooie dingen in de natuur weet te apriciëren, en er ook van houdt om er over te discusiëren. Vooral het observeren van de Siberische drieteen ijsvogel wordt hier veelvuldig besproken. Echter ook botanische onderwerpen schuwen wij hier niet!
Maar voel je natuurlijk vrij om ook onderwerpen als het enten van de appelboom, of het eetgedrag van de hazelworm aan te snijden. Veel informatie over de ongeslachtelijke voortplanting van de regenworm is terug te vinden met het zoek-apparaat op deze site ('zoeken' in het rood getypt).
Heel veel plezier en moge je groene vingers immer groener worden!!
De contributie à €95,- per jaar wordt automatisch van Uw rekening gehaald, waarvoor dank.

homer2.gif

Hoi Marcel en welkom en ...........
Snel een trackie uploaden please:D

Welkom, Wat voor kleur heeft je 101 :mega: [/QUOTE]

Het is een lekkere foute blauwe…. Met een grijze
Handgreep. Ik weet ook niet hoe ik aan die combinatie kom, maar heb hem
destijds zo in de winkel gekocht…. Het belangrijkste is dat ie het nog doet....

Nogmaals bedankt allemaal, is een leuk forum hier en ondanks mijn minieme kennis
van zaken voel ik me hier nu al thuis.......:)

Back