Doordeweeks posts om bv. 02:30 en 03:45, blijven jullie zo laat op???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik zou ook rond 12 uur naar bed moeten gaan.. maar als ik gewerkt heb van half 8 tot half 5 vind ik de tijd die ik daarna voor mezelf over houd te kort.. dus dan ga ik ook pas slapen tussen 2 en 3 ergens..

Ik ben aan het afstuderen en hoef alleen op zaterdag vroeg op om te werken. Op welk moment ik slaap of wakker ben maakt voor mij dus niet zo veel uit :)

What do you think Beethoven or Mozart would have come up with if they'd had sequencers and samplers? Ludwig V would probably be into hardcore techno (with a name change to Beathoven) and the fact he couldn't hear it would probably be an advantage. Mozart would definitely be into trip hop, spending his time in Goa whacked out on ketamine creating beautiful half-hour pieces inspired by sunrises.

hahahaha! LOL... :D

Origineel geplaatst door fuse
Valt me wel op. Het zijn vaak dezelfden. ;)

ik niet hoor ;) en nu kan het nog straks beginnen de rasiaas op mij omdat ik illegaal verblijf in olland.

Ik slaap soms slecht... :gaap: Dan kruip ik uit bed, geef mijn vriendin een kus, en duik in een boek, of op het synthforum.

Is vervelend want voel me dan gaar op mijn werk de volgende dag, maar eindeloos liggen draaien en woelen in bed schiet ook niet op. Dan maar een zinvolle bijdrage aan het forum leveren. :)

.... Of chatten met die andere nachtbrakers hiero!

Werk aan het einde van de week meestal tot en uurtje of twee en daarna gelijk mn nest heeft geen zin dus dan maar op t forum rond dwalen! je komt intresante mensen tegen zo s''nachts in de chat!:biertje:

Ik maakte het een tijd terug ook veeltedol door de weeks maar doe dan nu niet meer.Was wel altijd gezellig in de chat :mexico: M,n Enterknop is er nog gaar van

Ik woon in een ander tijdzone, als ik om 01:00 (Nederlandse tijd),
dan is het bij mij nog maar middernacht :D

Voor de rest... ach ja, ben sowieso wel een nachtmens, en mijn
creativiteit komt deels van slaap-onthouding (geleerd van Aphex
Twin, hahaha!).

Mvg.

CoolRunning

Re: Doordeweeks posts om bv. 02:30 en 03:45, blijven jullie zo laat op???

Jep, en ELKE ochtend als ik naar m'n werk ga neem ik me voor: Vanavond ga ik ECHT vroeg naar bed!! :stupid

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ach, op mijn leeftijd... Dan ga je 's-nachts spoken en zo...

Wout

En ik maar denken dat je nog leefde......

Ik gedenk u wel in mijn gebeden,
ISPdeRuiter

Hahaha, ik moet toegeven dat ik het deze keer wèl een TOP opmerking van je vindt, ISP ! :okdan:

Ere wie ere toekomt!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back