Ik weet er alleen ééntje op 2ehands.nl maar die gast doet echt vaag. Had een bedrag geboden en toen zei 'ie dat ik 'm wel mocht komen halen daarvoor. Stuurde ik een mail of 'ie 'm niet op wilde sturen en waar 'ie woonde. Kreeg ik terug dat 'ie in **** woonde maar geen adres of iets alleen een plaatsnaam. Vervolgens zei ik dat ik nog even moest kijken wanneer ik kon. Mail ik 'm anderhalve dag later zegt 'ie dat iemand anders 'm al op zou komen halen
Mooie was dat ik 'm twee dagen later weer op 2ehands.nl zag staan. Weer een mail gestuurd, was die andere gast niet op komen halen. Toen heb ik gemaild dat ik 'm wel wilde komen halen zondag (was zaterdag avond) en dat 'ie z'n adres maar moest mailen. Stuurt 'ie alleen een 06 nummer en zegt 'ie bel maar als je in de buurt bent
...ik ken die jongen, hij heeft namelijk de pk6 van mij gekocht.
Heel aardig en netjes en zo maar blijkbaar nu dus wat onhandig.
Overigens had ik hem ook weer van een forumlid
Hij heeft later ook wel z'n adres gemaild toen ik er om had gevraagd, maar toen was 't al zondag avond en had ik geen tijd meer. Maar in eerste instantie vertrouw ik dat natuurlijk niet als mensen alleen een 06 nummer geven. Voor hetzelfde geld laten ze je een steegje in rijden etc..
Anyway, hij wilde 'm niet opsturen en ik had voorlopig geen tijd meer om daarheen te rijden.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.