Wegens omstandigheden gaat hier weg:
E-mu ESI-4000 + Turbo option (geen zipdrive!) + rackoortjes + 32 mb (ipv de standaard 16) + plastic nog op 't display
. Handleiding zit erbij, alsmede 1 E-mu sample CD, een 24-speed SCSI CD-rom drive (NEC) en een 1GB SCSI harddisk (Compaq) + de hele bekabeling. Helaas heb ik die HD nog niet aan de gang kunnen krijgen. Ik ga 't niet apart verkopen. Doos, piepschuim e.d. zit er ook nog bij.
Dus, normaal zit je alleen maar met van die kale samplertjes zonder iets erin of erbij, en dan is deze al helemaal compleet, met extra uitgangen, digitale uitgangen en effecten!
Tik even een Adaptec 2904 SCSI PCI kaartje op de kop en je kunt met ESI-Win gelijk aan de slag met samples erop zettten.
Wie maakt me voor 450 euro los? Ik heb OV, dus ik kan 'm je persoonlijk komen brengen als je bereid bent om even naar een station in de buurt te gaan.
E-mu ESI-4000 + Turbo option (geen zipdrive!) + rackoortjes + 32 mb (ipv de standaard 16) + plastic nog op 't display
. Handleiding zit erbij, alsmede 1 E-mu sample CD, een 24-speed SCSI CD-rom drive (NEC) en een 1GB SCSI harddisk (Compaq) + de hele bekabeling. Helaas heb ik die HD nog niet aan de gang kunnen krijgen. Ik ga 't niet apart verkopen. Doos, piepschuim e.d. zit er ook nog bij.Dus, normaal zit je alleen maar met van die kale samplertjes zonder iets erin of erbij, en dan is deze al helemaal compleet, met extra uitgangen, digitale uitgangen en effecten!
Tik even een Adaptec 2904 SCSI PCI kaartje op de kop en je kunt met ESI-Win gelijk aan de slag met samples erop zettten.
Wie maakt me voor 450 euro los? Ik heb OV, dus ik kan 'm je persoonlijk komen brengen als je bereid bent om even naar een station in de buurt te gaan.
.