• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

mu100r

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
fantastische GM module, inclusief VL en Vocal Harmony boards (dus met prettige vocoder en je kunt ook met jezelf een koortje zingen... gaat echt surprisingly goed!)
zitten hele mooie sounds in ... helaas doen 1 of 2 sounds het niet helemaal perfekt... vandaar wat lagere prijs dan doorsnee... voor mensen die't niet vertrouwen... ik geef 1 week niet goed/geld terug garantie :)

450 euro

oja... ik zit in r'dam...

plaatje:

Attachments

• mu100r.jpg
    mu100r.jpg
    8,1 KB · Bekeken: 64
om wat duidelijkheid te scheppen... hij stond hier eerder te koop maar sindsdien heeft boemtsjak er naar gekeken en nu istie weer vrijwel 100%.

ik heb 'm altijd in performance mode gebruikt (dus niet als XG module)... in performance mode zijn de geluiden het dikst maar istie niet multitimbraal. alle geluiden doen het prima in deze mode.
heb wat midifiles afgespeelt in XG mode om'm te testen... doet't perfekt.

alleen als je de demo afspeelt (waarin zo onderhand een stuk of 1000 geluiden langskomen) klinktie op sommige plekken een beetje vreemd... het lijkt erop dat 1 van de snaredrums verkeerd wordt afgespeeld.

door dit ene foutje ben ik dus bereid een flink stuk van de "normale" prijs af te doen... misschien was 450 toch een beetje veel, dus een speciale synthforumprijs: 425 euro... is echt niet veel voor deze bak... vergeet de plug-in boards ook niet! 8)

weinig belangstelling voor deze 99% in orde zijnde bak... iemand geinteresseerd voor de speciale synthforumprijs van 375 euro?

waarschijnlijk niet de zielige gast die deze thread een rating heeft gegeven... niks beters te doen zeker? :D

heeft er dan helemaal niemand interesse????.... ik ben best bereid tot een leuke ruil ook... kan het geld momenteel echter goed gebruiken dus heb liever poenos.... doe maar een bod en wie weet zijn we er heel snel uit. :)

nog maar een keer voor de duidelijkheid: deze synth heeft superieure "bread & butter"-sounds... klinkt dikker als de SY85 die hier ook staat... het is dat ik voor dat soort sounds een EMU command station heb staan anders zou ik'm zeker houden (niet dat de EMU zoveel beter klinkt, maar die kan nog wat meer)
als je dus interesse hebt in moddervette pads, piano's, orgels, (synth)bassen, noem maar op... moet je zeker even deze synth komen uittesten.... en dan heb ik het nogeeneens gehad over de Vocal Harmony mogelijkheden, superkwaliteit effekten etc, etc...

ik ben niet helemaal zeker van wat zo'n ding nou waard is... er staat er ook 1 op 2ehands.nl en daar wordt 550 euro voor gevraagd.

ik wil'm echt graag kwijt want doe er niks mee... misschien krijg ik wel reakties als ik 'm deze week voor de speciale prijs van 300 euro aanbiedt?... is dus alleen deze week... betaal je bijna de helft van wattie in 100% staat moet kosten... het enige wat je mist is 1 sd en een hi-hatje... trouwens... echt missen doe je ze niet want ze zijn er wel maar klinken lekker freaky aphex twin achtig. (toch maar even snel samplen voordattie de deur uitgaat :-))

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back