Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door endonyx
DAT is dus een mooi voorbeeld over hoe belangrijk drivers zijn!!!
als je een pc met windows xp of 2000 draait dan zou ik voor de echo gaan omdat de drivers en de kwaliteit toch net ff beter zijn dan die van m-audio
Origineel geplaatst door bobaphat
Ik zou echt voor de Delta1010 gaan, prijs kwaliteit verhouding is goed,, en ze hebben ook een hele goeie costumorservice, als je ze mailt met een vraag krijg je binnnen een kwartier een goeie mail terug, en dat is ook al heeeeel wat waard.
Ik geen ontevreden delta gebruikers, maar wel een paar ontevrede echo gebruikers, kwa naam en degelijkheid zou ik echt voor de delta1010 kiezen

Origineel geplaatst door koediman
nou... ik lees boba's antwoord en dat is dus precies tegenovergesteld... zo zie je maar...
zoek anders is op het SOS-PCforum naar de thread
M-Audio's deceitful advertising voor wat leuke info betreffende driver-ondersteuning.
mijn eigen ervaringen met een parallele midiport interface die 6 maanden na aankoop onbruikbaar werd wegens het niet beschikbaar zijn van XP-drivers zal ik voor de rest voor me houden.... ik word nog pissig als ik eraan denk![]()
iig heeft het gezorgd dat ik voortaan overal m-audio dis![]()
Origineel geplaatst door MadR
ja moet je ook maar geen oude meuk kopen koedieman !!!
hehehehehe