• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ensoniq SD1 tekoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dorian-f

Ingeburgerd
Zeer goed klinkende Workstation.
Met uitgebreide sequencer , laad zeer snel
complete songs in en kan een groot aantal songs gelijkertijd in geheugen houden , en houdt deze ook vast na uit schakeling.

Inclusief zeer veel songs in diverse stijlen,
en zeer veel sounds.
En inclusief SKB koffer terwaarde van 225euro

Met orginele doos en manual.
Perfecte live synth.
tel: 0515-532733
E-mail tonnyfolmer@hetnet.nl

Prijs Ensoniq SD1

Prijs Ensoniq SD1

Mijn vraag prijs is 400euro*D

Is er dan niemand die een Ensoniq sd1 wil

Is er dan niemand die een Ensoniq sd1 wil

Ik heb dus nog steeds een ensoniq sd1 tekoop , ik heb hier ongeveer 4 jaar veel plezier van gehad in een top 40 band.
Nu heb ik een yamaha ex5 en speel nagenoeg niet meer op de ensoniq ( bovendien speel ik niet meer in een top 40 band)
De sd1 voldeed me altijd heel goed , we deden zelfs een hele
set house waar alles uit de sd1 kwam en stond als een huis.
Met andere woorden het is nog steeds een dijk van een synth.

Wat kan ik hier 2e hands voor vragen dit incl. SKB flightcase ?

Wie bied eens wat.

Hehe,

EINDELIJK een mede EX5 gebruiker.
Dan snap je vast wel waarom ik geen SD1 zou willen kopen.

btw.

http://www.ex5tech.com is u bekend?
Veel links naar/van EX5 gerelateerde sites incluis massa's gratis patches en gadgets.

Nee hoor...

Nee hoor...

Nee hoor, ik ben ook al een behoorlijke tijd een happy EX5 gebruiker, en tevens bekend met Ex5tech, en alle daar verkrijgbare pathes staan al op de HD van mijn EX...!

Grtz,
Jeroen
htp://studio.vanzea.com

De sd1 staat al geruime tijd op de marktplaats en een paar andere sites tekoop ik vraag er 400euro voor dat zou dan toch kat in het bakkie moeten zijn.

het goed eindelijk mensen op het forum tehoren die ook een EX5 gebruiken.

Zo'n bak is ook moeilijker kwijt te raken omdat Ensoniq niet meer bestaat, en er dus moeilijk tot geen onderdelen meer te krijgen zijn voor Ensoniq producten.

(Ensoniq heet alweer een poosje EMU trouwens)

Veel muziek winkels, ruilen dus ook geen Ensoniq gear meer in, omdat ze dan helemaal geen garantie erop kunnen geven.

Of je moet een Ensoniq freak vinden die hem graag wil hebben, persoonlijk vind ik de klank van Ensoniq producten zeker niet slecht, maar zou gewoon veelste bang zijn dat er iets kapot aan zou gaan.

Succes met verkopen...

Verkocht

Verkocht

Ik heb hem eindelijk verkocht !!*D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back