[Unfinished] Laurent Garnier - Greed (Remix)

Border

Nieuwkomer
Hmm, ik weet dat remixen beter aan de pro's kan overgelaten worden, en dat het vaak tot heiligschennis leidt, maar ik ben toch benieuwd wat mensen van deze opzet denken.

De orginele versie van Greed (Part 1 & 2) is een psychedelisch stukje electro, overigens een enorm goeie track, maar toch vind ik het op de dansvloer iets missen. Ik probeer hiermee dus ook een hele hele andere kant van het nummer te bereiken, iets meer de freakier, monotone kant op.

Het stukje is voor live bedoeld (lang leve expiremental cafe's) dus eigenlijk nog een beetje ongemixed. Ook zijn de sequences nog niet helemaal lekker op volgorde, maar het idee is volgens mij heel erg duidelijk :D

ik ben benieuwd of dit in goede aarde zal vallen, zo niet, dan zal ik de kritiek accepteren, met opgeheven hoofd ;)

Laurent Garnier - Greed (Border Remix)

Heb het orgineel wel op z'n album staan, zal morgen eens vergelijken. Voor zover ie af is klinkt ie wel cool, wel wazig. Zijn dit alle ingredienten om de track compleet te maken? Ik vind 'm wat droogjes tot nu toe. Af en toe wat wazige effectjes en duistere geluiden die van links naar rechts en onder naar boven vliegen zou niet misplaatst zijn in deze track, maar dat is persoonlijk. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat.

Hoewel het (nog) erg minimaal is, vind ik het zeker wel lekker klinken !
De kick rommelt lekker door, geluiden zijn wel vetjes, alleen de snare is wat dun.

:okdan:

i agree.

beatje vind ik wel heerlijk met die hats ;)

Origineel geplaatst door spectra.prins
Heb het orgineel wel op z'n album staan, zal morgen eens vergelijken. Voor zover ie af is klinkt ie wel cool, wel wazig. Zijn dit alle ingredienten om de track compleet te maken? Ik vind 'm wat droogjes tot nu toe. Af en toe wat wazige effectjes en duistere geluiden die van links naar rechts en onder naar boven vliegen zou niet misplaatst zijn in deze track, maar dat is persoonlijk. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat.

Origineel geplaatst door spectra.prins

druk bezig! *D

Back