• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

gear change

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

thecompany

Ingeburgerd
i.v.m. veranderen van mijn setup (ben kleiner gaan wonen ook) is het een en ander overbodig geworden en kan ik sommige dingen gewoon niet meer kwijt Alles is wel gebruikt maar in een rookvrije studio, ziet er allemaal goed uit en met een beetje geluk heb ik ook nog alle handleidingen...
pb maar als je interesse hebt. Tegenvoorstellen mogen wel maar ik heb liever geld. Ik heb die andere spullen ook al moeten betalen jammer genoeg...

Yamaha CS-6x: 750 euro
Roland XP30: 750 euro
Techno en bass&drums kaart voor de XP: 150 per stuk
Akai S-3000XL + 16Mb +250Mb Zipdrive en doosje lege zips: 475 euro
Akai MFC-42: 250 euro
Electrix:
Warp Factory (vocoder): 250 euro
EQ Killer: 175 euro
Filter Queen: 175 euro
Clavia: Nord Lead 2 toetsen: 850 euro
en een Korg Electribe A (dat blauwe bakkie): 175 euro

Grtz

Oh ja, mijn oude Mac gaat ook weg;

Apple G4, dual 450 mHz, 768 Mb intern, 30 Gb HD, OSX, toetsenbord + muis, eventueel in combinatie met een 15" (LCD) Studio Display en een Digidesign Digi-001

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back