• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tk korg polysix en dx100

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
ik heb te koop een korg polysix helemaal gereviseerd er zit een nieuwe battarij in (lithium) toetsenbord ook gereviseerd ziet er goed uit en werkt ook goed

en ik heb een dx 100 nieuw in doos compleet

je mag deze apparaten volledig uittesten evt schoef ik ze voor je open

mail je bod maar naar zoesynths@hotmail.com of bel 0622149804 voor meer info of stel je vragen hier op het forum

oooooowwww

Shit.....je zou um niet verkopen !! mmmm jammer zeg #$$@$!

Nou ja... niks aan te doen. Wat is je vraagprijs ?? Pb maar ff als je wilt.

Groetjes Glenn

glenn maak je geen zorgen ik heb er 4 staan maar ik heb even geld nodig want ik ga een ppg wave 2.3 aanschaffen.
en ik krijg eerdaags weer een polysix dus zat van die dingen in voorraad

de prijs van de polysix word 285 euro
inruil defecte synth of iets dergelijks is mogenlijk maar in overleg

weet je bel me vanmiddag maar eens en misschien komen we er als nog wel uit
ik ben de beroerdste niet

0622149804

wat zijn eigenlijk de mogelijkheden om hem in een setup op te nemen? of kan dat alleen via een midi retrofit of zo?

tussen je set up is hij best moeilijk te plaatsen geen midi geen cv gate dus live spelen en meteen opnemen of samplen
er zit wel een vcf ingang op

ik heb er een gehad waar een midikit in zat maar de processor kon het waarschijnlijk niet aan en was ook stuk (dure grap is dat)

je kan er wel een cv ingang op maken want zo triggert het keyboard ook intern maar daat zal BOEMTJAK wel meer van weten hoe je dat maakt

kan je de klok van de arpeggiator ook niet aansturen? of was dat alleen bij de mono/poly?

leo lees eens bij de treath POLYSIX IN DE STUDIO daar heeft BOEMTJAK alles goed uitgelegd

Origineel geplaatst door zoe
je kan er wel een cv ingang op maken want zo triggert het keyboard ook intern maar daat zal BOEMTJAK wel meer van weten hoe je dat maakt

Een CV en Gate ingang maken op een Polysix is volgens mij wel te doen. Maar dan gebruik je dus elke keer maar 1 stem. Hoe zo'n modificatie er precies komt uit te zien, zal ik eerst eens even over na moeten denken.

Origineel geplaatst door leo
kan je de klok van de arpeggiator ook niet aansturen? of was dat alleen bij de mono/poly?

Ja, zit een arp trigger in op. Zie een andere post hier ergens op het forum.

Zeg Zoe, waarom heb jij 4 Polyzessen?

nou BOEMTJAK had jij nog gezien hoe die ene poly6 een modificatie had met een cv ingang waat je bv een tr trigger output op aan kon sluiten volgens mij heb ik dat schema nog ergens liggen hoe ze dat hadden gedaan

en 4 POLYZESSEN ;) ;) ;) ach je komt wel eens wat tegen en ik heb er meer als vier gehad hoor

Hoi zoe, kun je niet een Polysix voor mij achterhouden verwacht binnekort mijn belasting teruggave heb ik weer centen. Vindt het wel een mooi prijs.:)

Groetjes synthfreak

Origineel geplaatst door zoe
nou BOEMTJAK had jij nog gezien hoe die ene poly6 een modificatie had met een cv ingang waat je bv een tr trigger output op aan kon sluiten volgens mij heb ik dat schema nog ergens liggen hoe ze dat hadden gedaan

Die zal ik vast wel gezien hebben, alleen heb ik toen niet gekeken hoe het allemaal in elkaar stak. Maar als je er een schema van hebt, stuur die maar eens door. :)

Origineel geplaatst door Synthfreak
Hoi zoe, kun je niet een Polysix voor mij achterhouden verwacht binnekort mijn belasting teruggave heb ik weer centen. Vindt het wel een mooi prijs.:)

Groetjes synthfreak

ik heb je al een mail gestuurd maar ik wel hem gerust achter houden

alle polysix synths zijn verkocht en een hou ik achter voor synthfreak

volgende maand komen ze misschien weer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back