scsi kabel 25->68 pins, eventueel icm scsi HD

Status
Please reply by conversation.

Stefan

budget freak
voor de verbinding tussen mijn Akai S3000XL en mijn scsi kaart in de PC (68 pins) ben ik op zoek naar een SCSI kabel die daarnaast ook nog een aantal (in ieder geval 1 extra) aansluitingen heeft voor een SCSI HD. Als iemand toevallig nog alles heeft liggen (dus kabel met HD) dan zal ik daar ook geen nee tegen zeggen.

of als iemand een goede winkel weet waar ik dit kan vinden, dan wordt ik ook al erg blij. heb net even gegoogled maar er komt niet veel naar voren waar ik iets aan heb helaas.

eh volgens mij moet je ze gewoon doorlinken van device naar device
en bestaan er dus geen externe scsi kabels die aan meer dan 2 apparaten gehangen kan worden ..

ik heb wel zo'n normale 68 pins naar 25 pins kabel .. pb me maar effe

Origineel geplaatst door MadR
eh volgens mij moet je ze gewoon doorlinken van device naar device
en bestaan er dus geen externe scsi kabels die aan meer dan 2 apparaten gehangen kan worden ..

ik heb wel zo'n normale 68 pins naar 25 pins kabel .. pb me maar effe

Da's niet helemaal waar.

Da's niet helemaal waar.

Origineel geplaatst door MadR

Ik heb dus een DB25 naar ultrawide 50 pin kabel liggen die halverwege een verdikking heeft. In die verdikking zit vervolgens een female ultrawide 50 pin plug, waar dus weer een 50 pins steker aan kan worden verbonden. Bij die verdikking heeft 'ie ook een 6 volts voedingaansluiting. Ik heb de kabel nog niet werkend gekregen, ik heb het idee dat dit met die voeding te maken heeft, maar ik ben toch niet helemaal gerust op om zomaar 6 volt op die kabel te zetten.
Feit blijft dat het een kabel is waarmee twee 50 pins apparaten naar een DB-25 gaan.

Weet iemand meer van deze kabel, heeft iemand er belang bij om 'em te ruilen voor een gewone 50 pins naar 25 pins?

Re: Da's niet helemaal waar.

Re: Da's niet helemaal waar.

Origineel geplaatst door pjeut
Ik heb dus een DB25 naar ultrawide 50 pin kabel liggen die halverwege een verdikking heeft. In die verdikking zit vervolgens een female ultrawide 50 pin plug, waar dus weer een 50 pins steker aan kan worden verbonden. Bij die verdikking heeft 'ie ook een 6 volts voedingaansluiting. Ik heb de kabel nog niet werkend gekregen, ik heb het idee dat dit met die voeding te maken heeft, maar ik ben toch niet helemaal gerust op om zomaar 6 volt op die kabel te zetten.
Feit blijft dat het een kabel is waarmee twee 50 pins apparaten naar een DB-25 gaan.

Weet iemand meer van deze kabel, heeft iemand er belang bij om 'em te ruilen voor een gewone 50 pins naar 25 pins?

ik heb ze iig nooit gezien ..
het moet wel kunnen natuurlijk zit ik me nu te realiseren ... maar ik zou iig voor losse kabels gaan .. scsi is soms irritant
en dan kan je het probleem met zo'n kabel niet helemaal issoleren !

Madr,

Heb jij nog zo'n "enkele" kabel liggen? Dat spul in de regio waar ik woon zéééér moeilijk te krijgen zonder er geen godsvermogen aan kwijt te zijn.

ik heb hier liggen

3 * 25 pins naar 50 .. die jij dus wil hebben volgens mij
2 * 50 naar 50 waarvan 1 erg kort ..
1 * 50 naar 50 verlengstuk

1 * smalle nieuwe scsi standaard (uw ?) naar 50 polig
1 * breed nieuwe scsi standaard naar breed scsi nieuwe stadnaard ( verbinding draad met stekker niet zo mooi)
1 * breed nieuwe scsi standaard naar 50 pins

pb me maar !

Status
Please reply by conversation.
Back