Full o' Joy (So)

Herbert Boland

Stamgast
Na enige aarzeling toch maar met de :kont: bloot. Gentlemen, your votes and remarks pleeze.

Is het qua opbouw en mix een beetje oke? Wat zouden jullie hier nog aan doen?

Ik zoek niet naar een bepaalde stijl of spectaculaire klank. Wat ik belangrijk vind is dat het lekker loopt.

Ik ben momenteel bezig met een zangpartij en heb de zangeres en de tekst al. Dan zal de mix nog wel flink op de schop gaan.

Lamaarkomen. Benieuwd!

Full o' Joy (So):

Streaming windows media:
http://www.zeppelin.demon.nl/Review/ en klik op v8-1.wax

Download mp3:
http://www.zeppelin.demon.nl/Review/v8.mp3

Laatst gewijzigd:
Misschien nog wat aanmoedigings-info:

Een optimistische snelle groove & pakkende overgangen :D

Gemaakt met Logic 5.5.1
- Absynth
- Stylus groove
- Novation V-station
- Reaktor Session
- samples afkomstig van 78 toerenplaat met Indiase muziek, ergens opgeduikeld bij een kringloopzaakje. Daarna gegranuleerd in Reaktor.

Ik wil van jullie kritiek leren, dus maak mijn dag.
Her6ert

Gaaf gedaan! Mooie overgangen in je track. Melodieen zijn ook lekker en het is allemaal erg origineel! top!
Dit moet je aan K3 verkopen...! ofzo..deze track heeft een hoge mee-zing-baar-heids-factor.

Je kick vind ik alleen wat minder en dat scheurgeluidje op het eind is ook niet helemaal fijn ..maar dat is ook alles :)

Origineel geplaatst door demian
Gaaf gedaan! Mooie overgangen in je track. Melodieen zijn ook lekker en het is allemaal erg origineel! top!
Dit moet je aan K3 verkopen...! ofzo..deze track heeft een hoge mee-zing-baar-heids-factor.

Je kick vind ik alleen wat minder en dat scheurgeluidje op het eind is ook niet helemaal fijn ..maar dat is ook alles :)

Cheers Demian, kun je zeggen wat er fout is aan de kick? Ik master maar een beetje op het gevoel en je raakt op een bepaald moment doof voor zoiets. Misschien moet er inderdaad een totaal andere in... Het is een layering van de stylus kick met een 909 kick. Soms loopt-ie iets uit sync waardoor je vreemde uitdoving krijgt. Her6ert

Het lijkt heel veel op een Miami Vice muziekje eigenlijk wel. Vooral die lead melodie.

Vind de overgang een beetje onhandig best wel. En ik mis ook de groove in de track.
En mixtechnisch klinkt hij wel strak en clean.

Origineel geplaatst door fuse
Vind de overgang een beetje onhandig best wel. En ik mis ook de groove in de track.
En mixtechnisch klinkt hij wel strak en clean.

Fuse, duidelijke mening. Maar welke overgang(en) bedoel je? Of in het algemeen? Er zitten er best veel in namelijk.
Her6ert

Back