• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop synths en studioapparatuur

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gert

Ingeburgerd
Wegens overschakeling naar volledige computer-studio gaat de hardware eruit.
Alles als nieuw, van eerste eigenaar uit niet-rokersstudio, inclusief handleidingen en originele dozen.
Een deel is al verkocht (staat hier niet meer bij) en op enkele artikelen liggen opties, maar er is nog van alles vrij.

Mackie 8-bus 24 channel expander E2.100,=
Jomox Airbase E450,=
EMU Proteus 3 (World) E200,=
Akai S-2000 32 MB 10 outputs E700,=
AKAI S-1100 22 MB 10 outputs E650,=
Klark Technik 4 way compressor E700,=
Kawai K5000S + expansion board E700,=
Korg Wavestation SR + Memory Card E450,=
Studio Electronics SE1 minimoog E1.200,=
Roland JV-1080 + Memory Card E600,=
Roland JD-990 + Memory Card E500,=
Korg 01R/W + Memory Card E350,=
Behringer Ultrafex E50,=

Ik ben wel geinteresseerd in de EMU Proteus 3. Ik vind €200 voor een 19" bak van bijna meer dan 10 jaar oud wel een beetje veel. Voor 150 wil ik 'm zo hebben.

ALs-ie ECHT als een minimoog klinkt, wil ik de SE-1 wel hebben voor 1200, anders bied ik 900.

Hoe klinkt die Airbase

Hoe klinkt die Airbase

Klink die airbase een beetje lekker?
ik ben nog op zoek naar een goede drum modules dus .....

Vreemd dat mensen toch altijd meer vragen voor een JV-1080 dan een JD-990.
Terwijl de 990 toch echt beter klinkt.....
Zal 'm in de uitbreiding en multitimbraliteit :confused: zitten zeker..

Ja gaan we die rotzooi nog verkopen? Want je reageert hier wel op maar niet op meel.

Sorry voor mijn ongeduldigheid.

Sorry voor mijn ongeduldigheid
Niets om je voor te schamen.
'k Heb dat ook. ALs ik iets wil, wil ik het direct.
Kan je na gaan hoe ik zit te lijden hier.........

ik vermoed dat er op die minimoog...oopss sorry, op die se-1, al een optie zat! hoor ook niks.

verkoop spullen

verkoop spullen

Sorry guys, ik heb jullie allebei een e-mail gestuurd.

DE SE1 heeft 2 opties en is ongeveer 100 % zeker verkocht. De Ultrafex heeft 1 optie en is nagenoeg zeker verkocht.

Gert

ha Gert,
geeft niks. ik heb trouwens geen email ontvangen.
enneh.. het is dan wel geen minimoog, maar die se-1 heeft echt meer dan 2 opties hoor!

en hoe is het met de jd990 die past wel in mijn rek maar voor 500 passeer ik hem .kan er nog wat aan de prijs geschroefd worden tot dat deze redelijk is

Sorry, maar ben aan't sparen (voor monitors en absynth)

Die Korg en Kawai zijn wel lekker bakkies hoor. ;)

Hee, luitjes, jullie zijn helemaal geweldig! Zo helpen jullie een arme muzikant goed op weg aan een nieuwe computer! Er is veel gereageerd, en ik zal jullie even doorgeven wat er ECHT nog is (de rest is of verkocht, of er lopen een of meerdere opties op). Bedankt!

Mackie 8-bus 24 channel expander E2.100,=
Akai S-2000 32 MB 10 outputs E700,=
AKAI S-1100 22 MB 10 outputs E650,=
Klark Technik 4 way compressor E700,=
Roland JV-1080 + Memory Card E600,=:)

Dat zal een beste pc worden.. 8D wat ben je van plan?

van plan

van plan

Ik wil een laptop PC kopen als aanvulling op mijn desktop. Mijn collega heeft een geweldige Dell waarop een complete Logic / sampler / synth studio draait inclusief masteringsuite. Zoiets wil ik ook. Ik denk ook evt aan de sony vaio, de nieuwste met ,6 Gig Pentium 4 (laptop dus he!?)
Heeft iemand advies op dat gebied?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back