• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai s3000xl, vmx 200, scsi-kaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wally

Nieuwkomer
Ik verkoop mijn akai s3000xl wegens het beeindigen van mijn hobby. Het apparaat heeft denk ik geen verdere uitleg nodig, dus die zal ik jullie ook niet geven ;)
De sampler is in uitstekende conditie en heeft 32 mb geheugen. Omdat ik verder niets meer met muziek zal doen krijg je er ook wat kabeltjes bij (midi + audio) en voor de liefhebber heb ik ook nog een klein midi-keyboardje.

Ook heb ik nog een behringer vmx 200 staan -> info van feedback.nl: 2-kanaals DJ-mixer met 3-bands eq (-32dB), automatische en intelligente BPM counter. Daarbovenop biedt de VMX200, VCA faders en QRS 3-D stereo surround.

Ik heb ook nog een scsi-kaart plus kabel liggen (gebruikt voor de akai s3000xl) namelijk de: adaptec aha-2940/2940W PCI Scsi-controller (zo staat het in ieder geval in mijn apparaatbeheer)

Vraagprijzen:
Akai: 400 euro
vmx: 60 euro
Scsi: 40 euro

:doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back