Akai S3000XL
In zeer nette staat. Display is leesbaar, het contrast is niet keihard meer.
OS V.2.0 - Stereo Out, 8 individuele outputs, SCSI, rackoren, het MIDI trio (niet te verwarren met Het Cocktail Trio) etc.
De SCSI zekering is (al een paar jaar geleden
) gesprongen. Die moet dus vervangen worden. Hij start zonder een nieuwe zekering niet helemaal door en geeft de melding 'Waiting for hard disk ready.. SKIP' Hier staat het euvel beschreven met alle info over hoe de zekering te vervangen [FIX]: Akai S3000XL waiting for hard disk ready.. SKIP
Als gevolg van de kapotte zekering kan ik ook niet op het display zien hoeveel geheugen erin zit. (Op de geheugenreepjes staat de hoeveelheid Mb. niet aangegeven.) Beide slots zijn gevuld met reepjes vol chips. Volgens mij zit de max. 32 Mb. erin.
VASTE PRIJS, incl. verzending met PostNL, alléén binnen NL € 225.
In zeer nette staat. Display is leesbaar, het contrast is niet keihard meer.
OS V.2.0 - Stereo Out, 8 individuele outputs, SCSI, rackoren, het MIDI trio (niet te verwarren met Het Cocktail Trio) etc.
De SCSI zekering is (al een paar jaar geleden
) gesprongen. Die moet dus vervangen worden. Hij start zonder een nieuwe zekering niet helemaal door en geeft de melding 'Waiting for hard disk ready.. SKIP' Hier staat het euvel beschreven met alle info over hoe de zekering te vervangen [FIX]: Akai S3000XL waiting for hard disk ready.. SKIPAls gevolg van de kapotte zekering kan ik ook niet op het display zien hoeveel geheugen erin zit. (Op de geheugenreepjes staat de hoeveelheid Mb. niet aangegeven.) Beide slots zijn gevuld met reepjes vol chips. Volgens mij zit de max. 32 Mb. erin.
VASTE PRIJS, incl. verzending met PostNL, alléén binnen NL € 225.