M-audio Synth PC waarom dan geen geluid

alexander1982

Stamgast
Ik ben zojuist de trotse eigenaar van een M-audio Firewire. Gelijk aangesloten. Maar ik krijg geen geluid. Als ik mijn synth aansla zie ik aan het control panel dat hij wel geluiden en signalen binnen krijgt alleen krijg ik geen geluid uit mijn PC-boxtjes. Wat doe ik fout ?

Je hebt het niet goed ingesteld denk ik.

(stel aub even wat duidelijker je vraag want dit is in de categorie 'wat moet ik ermee?')

Ik heb nog ff zitten knoeien maar ik heb nu wel geluid. :confused: Vraag me niet hoe.

Ik heb nu even wat oudere speakers direct op mijn Firewire aangesloten en krijg nog steeds geluid. Enige probleem is dat het geluid uit 1 speaker komt inplaats van 2. Mijn speakers zitten als volgt aan mekaar. Ik kan een speaker(links) direct aansluiten op de Firewire, zowel de links als rechts kanalen, vanuit die zelfde speaker zit er een kabel die naar de andere speaker(rechts) loopt. Hoop dat het een beetje duidelijk is want het is wel een beetje raar verhaal. Ik weet dan ook niet of ik in het control panel iets moet aan passen.

Ook als ik mijn synth aansla krijg ik geen geluid te horen. Ook niet de ene speaker(links) die al wel geluid maakte als ik bijvoorbeeld een track afspeel die in reason gemaakt is.

Hoop dat iemand mij kan helpen

Alvast bedankt

klinkt allemaal als instellingprobleempjes

Dat waren het ook. Heb vanavond alles goed gekregen. Zit nu lekkerff uit te zoeken hoe dat Rewire werkt

Back