bij steim in amsterdam. ik hoop dat er nog plaats is, want is al een hele tijd aangekondigdOrigineel geplaatst door Sander02
Divi, weet je toevallig ook waar deze workshop gehouden wordt? Misschien dat ik me ook wel inschrijf...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bij steim in amsterdam. ik hoop dat er nog plaats is, want is al een hele tijd aangekondigdOrigineel geplaatst door Sander02
Divi, weet je toevallig ook waar deze workshop gehouden wordt? Misschien dat ik me ook wel inschrijf...
Origineel geplaatst door nomore
interessant
maar. ehh. tot hoever gaat dat 'benden' eigenlijk.. een bepaald chippie opzoeken en goed ver***??

heel grappig dit
Origineel geplaatst door Sander02
Zeker weten ja.. ik vind het iig helemaal te gek. Zulke weirde shit had ik nog nooit uit een apparaat horen komen zonder hem aan te raken!heel grappig dit
Nog een stukje waarbij ik hem aanstuur via midi met de sequencer van de Prophet VS en daarbij met de rate van de arpeggio speel op een marimba geluid :confused:
hij klinkt steeds chagerijniger 
woh! koel!Origineel geplaatst door Sander02
Zeker weten ja.. ik vind het iig helemaal te gek. Zulke weirde shit had ik nog nooit uit een apparaat horen komen zonder hem aan te raken!heel grappig dit
Nog een stukje waarbij ik hem aanstuur via midi met de sequencer van de Prophet VS en daarbij met de rate van de arpeggio speel op een marimba geluid :confused:

ik hou jullie wel op de hoogteOrigineel geplaatst door Sander02
Ik was net te laat met aanmelden anders was ik ook gegaan![]()
Origineel geplaatst door dob
hehe.... Das Boot.....
welk TTS prog is dat eigenlijk?!