emu XL7

Status
Please reply by conversation.

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
EMU XL 7

ben opzoek naar deze vette hiphop r&b bak

Basis vormen de geluiden uit de krachtige Proteus 2000 (512 presets, 128 stemmig), uitgebreid met XL 1 (bij de XL 7) en Mo-Phatt (MP 7). Een strakke sequencer, aanslaggevoelige pads en een enorme hoeveelheid knoppen, buttons en switches geven je ruime controle-mogelijkheden. De ultieme Dance (XL 7) en HipHop / R&B (MP 7) stations, ideaal voor live performance of in de studio.

winkelwaarde 799,-(feedback gecheckt)
wie heeft deze of weet wie hem tekoop heeft staan

gegroet

:doei:

Als je een vette R&B hiphop bak wilt (of iets dergelijks) moet je de MP-7 nemen, de XL-7 is dance-georiënteerd.

Bij Thomann.de staan nog nieuwe MP7's voor € 663,- inclusief verzendkosten.

Feedback heeft er geen meer (XL-7), ik had de laatste en NO WAY dat die deur uit gaat :)

De XL-7 is inderdaad meer trance/dance/techno georiënteerd en de MP-7 hip-hop/RnB. Uiteraard zijn beide bakken nog met 3 andere sounds rom's uit te breiden, zodat de MP sounds ook in de XL zitten en andersom. Maar deze rom's worden wel steeds zeldzamer.

Zoals ik al zei: Thomann.de

Ze zijn zeer spaarzaam op de tweedehands markt. Zeg maar bijna niet te krijgen. Als je zo'n ding voor $500 (of meer) tweedehands uit Amerika moet laten komen, kun je hem beter voor €663,- nieuw kopen is mijn mening.

Of heb je een ander bedrag in gedachten wat je wil besteden?

ik heb de keus laten vallen op een jv1080 + 3 expansieboarden voor 600 euro

maar bedankt voor alle info

peace

Status
Please reply by conversation.
Back