Grote DJ Muggs (Cypress Hill) draad

Black Sunday is voor mij DE cd van Cypress... net maar weer ff opgezet en volume op voluit.. 8~

ehm weetniet ik vind blacksunday iets teveel niet bijzonder boeiende tracks op staan, vooral meer naar het einde toe...

temples of boom tochwel voor mij, geen enkele track erop die ik wil skippen, kwa productie luisterd het lekker weg..tis meer een geheel...de eerste cypress was vrij vrolijk, de 3e en 4e vrij duister...maar black sunday dus om en om dus ik weetniet...maar hij staat hier wel vaak op(met mijn programmering)

temples of boom is ook wel een beetje favoriet hierzo

van het vierde deel vind ik alleen prelude to a come up en tequila sunrise echt lekker geloof ik

wat ik overigens ook wel een lekkere cd vind, heeft niet echt met muggs te maken geloof ik, maar da's the psycho realm...vooral met dit weer van die latinoloopjes enzo, prima te doen :)

Psycho realm is en zijproject van Cypress Hill. B-real en Bobo (percussionist) doen eraan mee.

Biography by allmusic.com
A hip-hop trio related to Cypress Hill and signed to their Ruffhouse label, the Psycho Realm was formed by Jacken and Duke. The duo's performances impressed Cypress Hill's B-Real so much he decided to join the group on the recording, since Cypress Hill had recently broken up (they actually returned in mid-1998). With a Wu-Tang production style provided by the Psycho Ward — actually B-Real, Jacken, and Duke, plus Cypress Hill percussion expert Bo-Bo — they released their self-titled debut album in October 1997.

die beats en sfeer is ook erg geniaal, soort mix tussen muggs en rza sound (heel minimalistisch), dat nummer bigpayback en showdown vind ik enorm vet.

nieuwe cypresshill album vond ik heel erg corny, enige track die ik vet vond was latin thug. B-real en muggs vond ik niet sterk komen, Sen Dog kwam wel ouderwets dope. Er komt een solo van hem uit binnekort met oa productie van muggs. Als dit in het rijtje van Latin Thug en latin lingo ligt kwa beats word dat een dope cdtje denk ik.

na wat zoeken op google kwam ik ineens hier uit. (oud maar king).

Nieuwe CD van B-Real is Smoke 'N Mirrors, al staan er maar 2 vette nummers zeg ik zelf.

Mijn favo blijft: Temples of boom, IV, Psycho Realm, Soul Assasins, en de Skulls&Bones cd1 is echt ziek, moest gezegt worden.

:okdan:Samplekit

Back