De gigantische Stef Meeder thread!

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
de enige echte mega ultra fantastieke super tv presenterende orgel held uit onze (de oudere jongere) jeugd tijd :D

hammond-a-gogo.jpg
unforg.jpg

28.jpg
03.jpg

stef1.jpg

Laatst gewijzigd:
Aha! Philicorda in da house! ;)

Attention SPACE ROBOT: Gaarne uw Rick van der Linden aanbod te veranderen in "TE KOOP - STEF MEEDER ORGEL!"...

:D

ken die hele kerel niet, wat voor muziek maakt die ? Tony Eyk ken ik wel

Origineel geplaatst door Hanz
Aha! Philicorda in da house! ;)

Attention SPACE ROBOT: Gaarne uw Rick van der Linden aanbod te veranderen in "TE KOOP - STEF MEEDER ORGEL!"...

:D

dies aan Rick van der Linden zelf verkocht !
maar zal effe in de schuur kijken of ik nog wat ouwe zooi heb dan kan ik een STEF MEEDER ORGELS verkoopthread starten :dj: binnenkort: Hawkwind synths !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is echt fout.............

Stef Meeder heeft nog een stapel lesboekjes op z'n naam staan, waar ik er vast nog wel 'n paar heb.
Bij de e.o.a. schriftelijke-cursus-boer kon je ook de enige echte Stef Meeder keyboard-cursus bestellen.
Daar heb ik me nooit aan bezondigt...

Wel grappig dit: eigenlijk schijt ik op S.M. en z'n zinloos ge-cover, maar in mijn jonge jaren heb ik een jaar of 8 les gehad
van een figuur die qua muzieksmaak en spel als 2 druppels water op S.M. lijkt, dus ergens heb ik er toch wel 'n zwak voor.

ow ja......m'n schoon-oma (bestaat deze familieband ?) heeft ook nog zo'n philicordaatje op zolder staan, en ik kan het nog steeds niet laten zo af en toe dat ding es stevig te mishandelen :D

@ Space-robot: Stef Meeder doet/deed vanalles, behalve componeren. Hij is verantwoordelijk voor 100-en arrangementen, welke nog steeds veel gebruikt worden in het feesten & partijen-circuit.

Stef Meeder:
All we know about Stef Meeder can be summarised in a few sentences; (1) he's Dutch and his records were produced by a man called Joke van Halen, (2) all of his output we know of are Hammond-organ medleys with thirty-plus tracks per album, (3) all of the albums are very cheesy and you'll struggle to find anything of merit on them and -most importantly - (4) he released albums with some of the best covers of the late 60's and early 70's!

meeder-2.jpg

meeder-1.jpg

Games That Lovers Play" ( 1968 ) and "What Now My Love" ( 1970 ) were both released by Gemini Records - check out those covers! We think that there are three album covers in total featuring our young lovers, and you'll have seen both of these covers parodied over the years by various people, you can see why!

offtopic (want dit is nutuulk wel ff de gigantische Stef Meeder thread!)

offtopic (want dit is nutuulk wel ff de gigantische Stef Meeder thread!)

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
dies aan Rick van der Linden zelf verkocht !
btw: gaf Rick vroegah op t.v. ook geen orgel les...?

en weer ontopic (want die is nutuulk de gigantische Stef Meeder thread!)

30 liedjes aan elkaar mixen en op bpm en toonhoogte letten?

Jongens, weten jullie wel wat dat over dhr. Meeder zegt?

The man is a deejay! Okee, dan geen Decks (nou, voor 't luisteren dan) en 909 (tenzij je de ritmebox meetelt), maar toch wel zeker FX.

Origineel geplaatst door 6 trak
wat maakt die stef toch lekkere muziek...

Posten die handel! Ik sta al een hele dag droog! :o:

Origineel geplaatst door Hanz
Posten die handel! Ik sta al een hele dag droog! :o:

ik zal vanavond wel ff de vogeltjesdans voor je opnemen........ (standaard S.M. repertoir)

Met Walter Wanderley (o.a. Astrud Gilberto) onmiskenbaar
een der giganten.

EZ tjoen negentien toen,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door gemmetje
ik zal vanavond wel ff de vogeltjesdans voor je opnemen........ (standaard S.M. repertoir)

De initialen zeggen mij al genoeg!

Speelt graag dominant septiemakkoorden.

Steppe Wol,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door Yoozer
30 liedjes aan elkaar mixen en op bpm en toonhoogte letten?

Jongens, weten jullie wel wat dat over dhr. Meeder zegt?

The man is a deejay! Okee, dan geen Decks (nou, voor 't luisteren dan) en 909 (tenzij je de ritmebox meetelt), maar toch wel zeker FX.
Een dj doet dhr Meeder na! Dat zegt genoeg over djs!

Back