De gigantische Stef Meeder thread!

Ik kwam een half jaartje geleden bij de kringloop winkel een gesigneerde Stef Meeder plaat tegen!
Misschien wat voor de echte fan?

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik kwam een half jaartje geleden bij de kringloop winkel een gesigneerde Stef Meeder plaat tegen!
Misschien wat voor de echte fan?

:D Ik denk dat (echte) Stef Meeder-fans moeilijker te vinden zijn!

:dubbel: Stef Meeder...

Het werd "niets" zonder haar Annabel !
Ik wens zo niet te geloven dat SM "Annabel" verorgelt heeft.

Vitamine B3 s.v.p.,
ISPdeRuiter

Is deze topic eigenlijk serieus bedoeld of niet?:D
Het enige waar ik bij Stef Meeder aan denk zijn de LP's en CD's van m'n opa met medley's van smartlappen uit grootmoederstijd (en ja, die LP's heb ik nu, omdat ik nou eenmaal gek ben op vinyl8o)) gespeeld op het befaamde Hammond-orgeltje!

ik zag laatst nog van die Stef Meeder boekjes liggen met bladmuziek :dubbel: :dubbel:

Origineel geplaatst door 6 trak
zien zien! ...zou Meeder meer elpees op zijn naam hebben staan dan hawkwind? :D

in ieder geval niet zo veel als James Last !:kroon:

Stef rulez!:halleluja

Kheb zelfs nog een keer zijn enige echte Cassettecursus voor Slagwerk verbouwd/verneukt! :D

ps. leeft de beste man trouwens nog?

Origineel geplaatst door Sly Dog
Stef rulez!:halleluja

Kheb zelfs nog een keer zijn enige echte Cassettecursus voor Slagwerk verbouwd/verneukt! :D

ps. leeft de beste man trouwens nog?
Heb je je ode aan Stef nog? Laat horen! :D

Origineel geplaatst door 6 trak
beste meneer austronaut...
de inhoud van uw zojuist geplaatste file heeft even veel in zich als waar u zich, met uw raket, gebruikelijk in bevind... ;)

Ja, HELE late reactie van mij. Kan ook intepreteren dat het niet veel was :D maar die versie is eigenlijk zo mooi dat iedereen hem moet downloaden (op een legale downloadsite natuurlijk, natuurlijk!!)

Stefke doet oude tijden herleven. Wat cool dat jullie deze zot ook nog kunnen herinneren. Weet nog goed dat ik op de middelbare school het Stef Meeder kleurensysteem (jetzt kann jeder orgel spielen mit de LOI cursus von Steffie) succesvol heb veranderd in het Stef Meeder middelvingersysteem.
Those were the days.....Zucht :luv:

Ik zocht op Stef Meeder.

En vond dit:

hompiecurkey.jpg

:dubbel::dubbel: Zo zie je maar dat (half) naakte bitches op je lp-cover/in je video van aller tijden is...
staat daar op de rechter rug: diep in mijn.... ?

Back