zo hee ...dat ding vreet CPU! ik weet niet wat het is hoor met die arturia softsynths.....ik heb er maar nix mee...het voelt allemaal zo sluggy aan, alsof het op een JVM ofzo draait.......en die interfaces zijn ook altijd beetje wazig.... hij klinkt leuk, maar ik krijg er niet een speciaal gevoel van..de sounds die eruit komen kan ik volgens mij ook wel uit een stuk of 10 andere softsynths halen......... de minimoog is natuurlijk vooral door het filter bekend, dat altijd lekker dik blijft, ik heb natuurlijk gelijk de res naar max geknald, en voor mijn gevoel werd het toch wel wat dunnetjes....mijn reallife referentie is een moog prodigy btw........ nee dit doet em niet voor mij, maar zoals gezegd de 2 andere arturia softsynths geven me hetzelfde gevoel...nu maar wachten op de minimoog softclone van de ohmboyz ism GMedia...
en hou je creditcard maar bij de hand, want ik ken geen 1 synth van creamware die zo'n overtuigende BUY ME sound heeft. Ik kon hem in ieder geval geen seconde weerstaan. ik heb hem direct nadat de demotijd afgelopen was gekocht.