talkboxert
De man achter Exceeder
Een complete through hole clone gebouwd door een Belgisch mede -forumlid dat ging emigreren. Demo en info:
Filmpje
Meer info over het project/
Zeer tevreden met een aantal Diy (drum) bakken van hem, die houd ik voorlopig, maar ik moet
helaas ruimte gaan maken.
Weer eens wat anders dan het gangbare smd gepriegel dat je vaak voorbij ziet komen, heb er even wat Eurorack naast gezet om een idee te geven van het formaat.
Werkend te zien maar zou zeker een keer een calibratiebeurt kunnen gebruiken, tracking van de VCO’s kan beter, daarnaast lijkt de filter envelope amount niet helemaal in orde, de range is kleiner dan dat je zou willen, maar is evt. ook via externe cv aan te sturen (zie externe connecties op het front om een idee te krijgen van de cv mogelijkheden).
Filmpje
Meer info over het project/
Zeer tevreden met een aantal Diy (drum) bakken van hem, die houd ik voorlopig, maar ik moet
helaas ruimte gaan maken.
Weer eens wat anders dan het gangbare smd gepriegel dat je vaak voorbij ziet komen, heb er even wat Eurorack naast gezet om een idee te geven van het formaat.
Werkend te zien maar zou zeker een keer een calibratiebeurt kunnen gebruiken, tracking van de VCO’s kan beter, daarnaast lijkt de filter envelope amount niet helemaal in orde, de range is kleiner dan dat je zou willen, maar is evt. ook via externe cv aan te sturen (zie externe connecties op het front om een idee te krijgen van de cv mogelijkheden).
Attachments
-
IMG_2772.jpeg146,2 KB · Bekeken: 216 -
IMG_2773.jpeg152,8 KB · Bekeken: 212 -
IMG_2774.jpeg169,6 KB · Bekeken: 203 -
IMG_2775.jpeg164,1 KB · Bekeken: 207 -
IMG_2776.jpeg196,5 KB · Bekeken: 200 -
IMG_2777.jpeg182,4 KB · Bekeken: 199 -
IMG_2778.jpeg156,3 KB · Bekeken: 190 -
IMG_2779.jpeg171 KB · Bekeken: 177 -
IMG_2780.jpeg140,5 KB · Bekeken: 166 -
IMG_2781.jpeg207,4 KB · Bekeken: 204