• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mooie apparatuur te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hier de mogelijkheid voor de aanschaf van enkele mooie apparaten:

JX-10 + PG-800 programmer voor 600 Euro
Ensoniq EPS-16+ sampler voor 290 Euro
Roland System 100, module 101 voor 800 Euro

Natuurlijk zoals altijd bestaat de mogelijkheid om onder het genot van een vers kopje koffie, een lekker biertje of een andere liquide consumptie naar keuze de boel eens goed te testen.

OK, OK, de programmer en de JX-10 zijn ook apart te koop. En nu voor minder. Wie had het hier nou over het laagste inflatiepercentage van de afgelopen jaren?
JX-10 voor 275 en de PG-800 ook voor 275.

Roland system 100, model 101!!!

Roland system 100, model 101!!!

Voorjaarsaanbieding: model 101 voor 750 Euro. Of mail me met een aannemelijk bod.

De Roland JX-10 en de PG-800 zijn verkocht.

Heb afgelopen weekend weer eens met de Roland system 100 zitten spelen. Is wel gaaf hoor. Dus als niemand belangstelling heeft, dan is het ook goed, dan hang ik hem zelf wel met de draadjes aan de andere apparaten.

Dus, laatste maal:
Roland System 100, model 101 voor maar 750 euro

En de Ensoniq is ook verkocht. Nu System 100 nog. 750 Euro.
Is hier sprake van onbekend maakt onbemind? Kom maar langs of hem te tesen. Sowieso gezellig. Koffie staat nog steeds klaar hoor, maar ik zal wel ff nieuwe zetten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back