• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai Sampler (Full)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

justin

Shauna
Akai CD3000XL met alles erop en eraan(eb16fx,flashroms,32mb,10in/out,digitaalin/out etc...Alleen er zit een klein rateltje in de cd drive,niks bijzonders alles is nog perfect en zonder beschadigingen.

500euro.

pb/mail:koffie:

Full Opties! voor 490. inclusief FXboard, Flashroms 32mb en veel outs.Orig software,handleiding,powercord.

CD3000XL(Alle opties!) gaat anders volgende week weg.

CD3000XL(Alle opties!) gaat anders volgende week weg.

Iemand nog een CD3000XL in perfecte staat kopen voor elk bod boven de 525euro gaat ie weg! EB16FX,10outs,digi in/out,Flashroms! alles is aanwezig 32mb Full.

Bod boven de 525euro en hij is voor jouw,anders gaat ie volgende week weg!

cd3000xl incl. eb16fx,flashroms,Full. uitgebr.

cd3000xl incl. eb16fx,flashroms,Full. uitgebr.

Akai CD3000XL in perfecte staat + orig. handleiding,software & powercord. Inclusief veel opties o.a. EB16fx board,Flashroms en vol uitgebreid geheugen!.

490euro inclusief evt. verzending een koopje naar mijn mening.

pb of mail me gerust voor informatie of als interesse hebt. Hij verkeerd in perfecte staat en heb hem amper gebruikt ivm. nieuwe aankoop.

CD3000xl Full opties !!! koopje.

CD3000xl Full opties !!! koopje.

CD3000XL(full opties) Voluitgebreid,EB16FX,Flashroms etc.. alles orig. compleet en in perfecte staat!

500 euro evt. verzending mogelijk,flutprijs als je het mij vraagt!

Bericht door een moderator:
Ik heb eventjes al je posts bij elkaar gevoegd. Gelieve niet meerdere threads open voor hetzelfde item.

500euro inperfecte staat en helemaal compleet met Alle! opties. Tevens flasfroms erbij en de EB16 FX board!

Iemand?500euro inclusief alle opties! Hij verkeerd werkelijk in perfecte staat,aangezien ik zeer zuinig op me spullen ben.

490euro. Mensen dit is echt een koopje,gezien de staat en de vele opties! EB16fx,Flashroms,Voluitgebreid geheugen etc.. Geen aanslag op je computer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back