Boost303 Mono-Amine Lid sinds 11 juli 2001 Berichten 1.944 Locatie DenHaag 23 februari 2004 #1 Ik zoek een electribe ESX, ik geef er een vrij goede prijs voor contact gaarne via darkforce@acid.nl
bass-molecules M'n waakhond .... !! Lid sinds 15 april 2002 Berichten 1.737 Locatie m'n eigen wereld 24 februari 2004 #2 een EMX is veel leuker hoor
oozi Ouwe rot Lid sinds 3 juli 2002 Berichten 1.156 Locatie Boxtel oost 24 februari 2004 #3 Re: Electribe ESX Origineel geplaatst door Boost303 Ik zoek een electribe ESX... ... Zie meer... hee ik dacht dat je je sampling met een laptop deed tegenwoordig? toch maar weer aan de dedicated hardware
Re: Electribe ESX Origineel geplaatst door Boost303 Ik zoek een electribe ESX... ... Zie meer... hee ik dacht dat je je sampling met een laptop deed tegenwoordig? toch maar weer aan de dedicated hardware
Boost303 Mono-Amine Lid sinds 11 juli 2001 Berichten 1.944 Locatie DenHaag 24 februari 2004 #4 Re: Re: Electribe ESX Re: Re: Electribe ESX Origineel geplaatst door oozi hee ik dacht dat je je sampling met een laptop deed tegenwoordig? toch maar weer aan de dedicated hardware Zie meer... Ik zoek alleen maar een esx om ff wat hebben om aan te zetten tijdens het wisselen van song
Re: Re: Electribe ESX Re: Re: Electribe ESX Origineel geplaatst door oozi hee ik dacht dat je je sampling met een laptop deed tegenwoordig? toch maar weer aan de dedicated hardware Zie meer... Ik zoek alleen maar een esx om ff wat hebben om aan te zetten tijdens het wisselen van song