opleiding studio audio engenering?

Mike Rockmore

Ouwe rot
Hey ik heb een vraagje,

Ik las een maand gelenden iets in een interview van Roog, zijn producties met Hardsoul maakt hij met zijn broertje Greg van Bueren, die heeft daar een opleiding voor gevolgd genaamd "studio audio engenering"het zou in den haag moeten zitten, ik ben een HAVO scholier aan het einde van mijn loopbaan op de HAVO. Nu probeer ik info te vinden over die school maar ik kan echt niets vinden.. Weet iemand of deze opleiding uberhaupt nog bestaat ? Waar ik foldertjes kan halen etc etc. Alle info is welkom!

GRtz Mike:walker:

..als je maar niet verwacht dat je na zo'n opleiding sneller in de muziek/mediawereld werk kan krijgen want dat is totaal NIET zo...

Origineel geplaatst door Bass
..als je maar niet verwacht dat je na zo'n opleiding sneller in de muziek/mediawereld werk kan krijgen want dat is totaal NIET zo...

Dit verwacht ik ook niet, heb ik het ook niet over.. Is totaal niet relevant, ik vraag naar de opleiding toch :confused:
Ik zou met mijn vervolgopleiding het liefst iets doen waarvoor ik me intereseer. Ik zou graag het technische aspect van het muziek maken onder controle hebben, en intereseer me hier ook erg voor, vandaar ook dat ik op dit forum zit, constante informatiestoten krijg ik hier :D, ik waardeer je concern wel btw.. Maar toch wil ik wat info over dit sooort opleidingen vinden...

Grtz Mike

Origineel geplaatst door demian
Bijna elke vraag die je tot nu toe hebt gesteld is tot in den treure al behandeld op dit forum, gebruik de zoekfunctie nou eens een keertje aub.

sorry meester:smeris: ik had echt niet verwacht dat er iemand in mijn zelfde situatie hier heeft gezeten sorry voor mijn ontwetendheid. Ik zal de zoekfunctie gebruiken, en niet meer zo boos doen tegen mij plz :luv:

k ben niet boos hoor :)

Je zou ook eens op het clubcharts forum moeten kijken, daar zijn ook een aantal topics hier over geweest.

Back