Soundtracs TOPAZ Project 8 (32ch, incl. meterbrug) gevraagd

Status
Please reply by conversation.

THM

Book of MOOG Revelations
Soundtracs TOPAZ Project 8 (32ch, incl. meterbrug) in goeie staat te koop gevraagd.

Ik wou aanvankelijk een Soundcraft GHOST of A&H GS-3000, maar mijn budget is verkleind daar een leuke Elka Synthex met MIDI op mij staat te wachten. :peukie:
En de TOPAZ zou een hele goeie EQ hebben... ;)

Dank & vg.

- Pier -

noot: weet iemand een 32ch TOPAZ elders te koop staan, laat het me aub weten - daaaaaaaaaaank !!!

Hou er wel even rekening mee dat je via de lines,, 42 inputs hebt, dus je hebt eigenlijk 42 kanalen. De topaz 32 zijn wel lastig te vinden,ik kom ze zelden tegen.

Maar je hebt een goeie keuze gemaakt hoor:okdan:

Hoe ver wil je er voor karren?

op Ebay staat nog een mooie Solo Midi. Zeker zo goed, zo niet, beter.

Moet het ook echt een 32 kanaals zijn?

Ik weet over de "inline" opmaak maar toch bedankt !!

The_Q, ik schuim al een week of twee Ebay af (.com, .be, .nl, .de en .co.uk) maar heb nog geen 32-kanaals TOPAZ zien staan; die Solo Midi zag ik ook maar het ontbreken van een meterbrug deed me het hoofd schudden.
Ook de Soundcraft GHOST 32ch (waarvan ik dus verkeerd op had dat ze toch heel geregeld op Ebay stonden) heb ik maar een keer weergevonden maar het was een Amerikaanse verkoper. En twee keer een Duitse GHOST 24ch verkoper...

Mocht je toevallig ergens nog een TOPAZ of een dergelijke mixer zien staan, laat het me aub weten hé !!
Dank u vriendelijk !!

En dank voor jullie reacties hé !! :biertje:

Ik heb er weer 1 voor je; alleen niet echt goedkoop:
[urlhttp://www.audio-boerse.de/cgi-bin/shop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=9424635360&rub1=Mischpulte&rub2=Soundtracs&artnr=1039&pn=]linkje[/url]

Nou moe... wat maak ik er weer een zooi van, (dat wijzigen kan hier toch wel aan...) :(

linkje

Dank voor de link - ga ff een kijkje nemen.

Hmm... inderdaad niet de goedkopste occasies, en dan nog probleem met transport (of algauw enkele extra honderden Euri waarschijnlijk). Als ik er echt geen vind mss., maar anders toch liever ietsje goedkoper en dichter (liefst België). 'k Kan het maar vragen hé...
Q - in ieder geval toch weerom dank voor de reactie !!

Ik krijg maar geen antwoord van audio-boerse... :(

Ik schop niet graag - maar als de nood het hoogst is... s c h o p !!

Bel ze anders even, met mail zijn ze verdampte laks.
(alhoewel het erger kan, na 2 maanden eens een antwoord op een mail uit Ierland gekregen.)

[OFF TOPIC]

Origineel geplaatst door The Q
(alhoewel het erger kan, na 2 maanden eens een antwoord op een mail uit Ierland gekregen.)

Da's nog snel voor dit land :)

Het komt mij hier vaak genoeg voor dat ik een mail naar een bedrijf
toestuur, het dan lang duurt, ik nog een mail stuur, het nog langer
duurt, en pas als ik een mail met woorden als 'onprofessioneel' ,'laks'
en misschien zelfs 'arrogant' gebruik, dan is er wel opeens snel
antwoord.

[/OFF TOPIC]

Mvg.

CoolRunning

Hmm telefoon is niet mijn sterkste kant (ben een beschaamde mens), en zeker niet in een vreemde taal, en heel zeker niet in het Duits... ;{

Zal nog ff wachten op een reactie,

maar mocht iemand ondertussen nog ergens een "Soundtracs TOPAZ Project 8" (liefst 32ch) weten te koop staan, alsjeblieft geef me een seintje. Dank uuuuuu !!

Denk aan wat kees zei hee, die topaz 24 heeft 48 channels in de mixdown, en dat ding is een stuk goedkoper. Ik heb een maandje geleden heeeel erg veel mazzel gehad, heb er een gevonden voor 675, zo goedkoop zal je m niet snel vinden maar voor onder de 1000 moet het zeker lukken.

Die project 8 is echt een toptafel.

Thanx - ik kijk ff uit.

PS: k' had echt bijna een GS-3000 voor een heel goeie prijs (maar 't was zonder meterbrug ;{ daarom nam ik 'em niet).

Status
Please reply by conversation.
Back