Zuco failedmix

DeLoN

*Geluidsjager*
Wilde er vannacht EN morgen aan werken...
Structuur van de song is voor 90% af...
De track overall zelf 50% (drums beter progammeren, eq-en, pannen, overgangen duidelijker maken door te faden blablalba)

Wat er is gebeurd dat ik er niet meer aan werk?

Fout gesaved, niet meer gebackupped, weg track...

Om jullie een idee te geven wat ik wilde sturen...

Delon:kimono:

http://home.planet.nl/~matindas/zucodelklad.mp3

Hey Delon! Om 21:30 gepost deze TOPIC en nog geen reaktie. Wel jammer, want buiten het praten over de instrumenten, is het toch ook leuk om te horen wat ermee gemaakt wordt. Er zijn veel mensen die iets downloaden, maar reageren ho maar. tenslotte maak je toch ook muziek voor anderen en dit maakt dit forum interessant. Zo dat is eruit en laat ik je daar verder niet mee lastig vallen.

Leuk om te vernemen dat je ook aan de track heb gewerkt. Alleen moet ik je spijtig meedelen dat je te laat bent met opsturen want de 25e sluit de brievenbus van Interface (het moet VOOR de 26e binnenzijn). Ik heb hem vandaag op de bus gedaan met garantiepost. Dit kost wel 7 Euro, maar dat geeft wel een reaktie dat de post morgen daar aankomt.
Dit zou nog een optie voor je zijn. Misschien dat ze de 26e nog overbruggen, Dus wel morgen posten.
leuke track hoor. Echt weer helemaal anders en dat is altijd leuk. Een remix moet ergens herkenbaar zijn (je moet de grote lijnen herkennen van het nummer), maar een remix moet ook vooral anders zijn. Leuke effecten heb je gebruikt en een lekkere groove zit erin.

Luister ook eens naar mijn versie van de track. Ook mijn master klopt niet helemaal. Misschien herken je dat het werken met de samples bijster moeilijk was er nog iets van te maken.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=25435

Ach misschien was mijn klad gewoon bar slecht:engel:

De reden waarom ik voor deze richting van denken heb genomen is omdat
ik dus liever stick 2 the original ipv dat ik de neiging maak om een eigen
track maak en het vermommen van samples en allleen de stempel REMIX erop plak
terwijl dat niet zo klinkt...

De zangpartij was idd een valkuil, al eerder genoemd dat we niet ALLES kregen,
maar enkel couplet en refrein...
vandaar dat ik alleen met de "baiano"stukjes ben gan spelen en de scats?! eruit heb gehaald,
omdat zeg maar ook als fill in , stab whatever te gebruiken

Veel is live en ruw opgenomen, nogmaals mixtechnisch en dergelijke klopt t van geen kant,
dit was t structuur waar ik me aan zou houden...

Misschien komt t omdat ik ook aardig breakzgeorienteerd ben qua muziek,
maar dit was gewoon t jasje waar ik voor koos, aangezien dat bossanovajazzachtige
ook wel een groove heeft, weliswaar met een rimshotje dat vrolijk doorklikt,
maar ik zou het gevoel niet willen vervangen met een bassdrum...
(terwijl ik dat af en toe wel vaker verkies om een track mee te beginnen)

zo nieuwsgierig als ik was naar mn mederemixers heb ik mijn idee alleen maar meegegeven...

Voor diegenen die de track helemaal beluisterd hebben en niet gelijk op stop hebben gedrukt
bij de 1e minuut van de mp3...

Dank u dat u dat ik 5 minuut 20 van uw tijd mocht innemen:)

ten eerste ! vette avatar! star scream rules!

ik vind t wel lekker groovy klinken dit, maar is t een remix? voor een wedstrijd ofzo?

Origineel geplaatst door Catalunya
Leuk om te vernemen dat je ook aan de track heb gewerkt. Alleen moet ik je spijtig meedelen dat je te laat bent met opsturen want de 25e sluit de brievenbus van Interface (het moet VOOR de 26e binnenzijn). Ik heb hem vandaag op de bus gedaan met garantiepost. Dit kost wel 7 Euro, maar dat geeft wel een reaktie dat de post morgen daar aankomt.
Dit zou nog een optie voor je zijn. Misschien dat ze de 26e nog overbruggen, Dus wel morgen posten.
leuke track hoor. Echt weer helemaal anders en dat is altijd leuk. Een remix moet ergens herkenbaar zijn (je moet de grote lijnen herkennen van het nummer), maar een remix moet ook vooral anders zijn. Leuke effecten heb je gebruikt en een lekkere groove zit erin.

Heb 'm gister maar in de brievenbus bij de redaktie geschoven, kwam er toch langs :D

Alles mocht bij deze wedstrijd, dus ik heb er ook een totaal andere draai aangegeven :D

Back