• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Mc303 en Dj-mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wodka

Ouwe rot
Ik heb hier een Roland Mc303 groovebox staan, ik doe hem weg omdat ik hem te weinig gebruik, hij is leuk voor live- en produce-werk, alleen niet helemaal mijn stijl. En ik heb hier nog een Jb-Systems Mx4, 4 kanaals dj-mixer staan.

Mc303 - 180 euro
Mx4 - 100 euro (hier zit nog garantie op, hij is nog geen jaar oud)

niemand? de mc303 is toch een leuk dingetje voor dit geld... 150 euro dan voor de mc303

en de mixer? niet echt het forum voor dj's maar misschien toch iemand die hem wil??? voor 100...

en als je een midi-kabel bij de mc303 erbij wilt, krijg je dat ook nog --> 2 mtr lang, game-port naar midi in/uit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back