gezocht analoge synth's

Status
Please reply by conversation.
Tuurlijk heb je daar een punt.
Maar ik vind het ook belangrijk dat het optische aspect van de gear mij aanspreekt.
Ik zit er tenslotte toch de hele tijd tegen aan te kijken!
Bovendien vind ik dat er te weinig draai of schuif knopeen op zitten.
Koop jij hem dan!
:{

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Tsja ik kian er niets aan doen.....Hij zal best vet klinken maar ik vind hem gewoon gruwelijk lelijk.

Deze vind ik geweldig ! Verdient een plaatsje in het grote synth citaten-boek !

Re: gezocht analoge synth's

Hey guys and girls,

Ik zoek analoge synth's.
Met cv/gate of midi
Moeten wel in zeer!!! goede optische en technische staat verkeren.!

Alvast bedankt,

Chris

heb je een PB getuurd, misschien is het wat voor je;)

Een Pb?!!!

Maakt niet uit.

Jongens en meisjes..de zoektocht is gestopt.
Ik heb een mooie Filter op de kop getikt.
De Akai mcf 42.
Nu m'n softsynties filteren.

Thx voor jullie reacties ..

Chris

De juno 60 is niet echt interessant voor mij omdat ik al een 106 heb.
Dat de 60 beter klinkt...tsja het zal wel ietsie pietsie schelen maar met dat soort miereneuken ben ik gestopt.

mwa, mierenneukerij zou ik het niet noemen. Het is toch wel algemeen bekend dat ie een aardig stukkie dikker/warmer klinkt.

Maar de AKAI AX-73 kan toch geen Sys-Ex ontvangen? lijkt met tamelijk vervelend geluiden programmeren?

Origineel geplaatst door wokenangel
Maar de AKAI AX-73 kan toch geen Sys-Ex ontvangen? lijkt met tamelijk vervelend geluiden programmeren?

Ach, 't is maar wat je gewend bent. Ik heb bijna nooit anders gehad. Je kunt of met de muis één ding tegelijk veranderen, of met een schuif. Volgens mij is die AX73 waar het hier over gaat trouwens nog van mij geweest, hehe. Maar serieus hoor, ik heb ook met juno's gefreubeld en die Akai vind ik heel wat voller en waarschijnlijk daarom mooier klinken... Hij in ieder geval toffer dan die alfa juno's, zeker te weten!

Dan spreken we van een uitdaging! Dat is inderdaad het geval dat je hem alleen via de slider kunt programmeren. Het filter kun je daarentegen via de note velocity aansturen, dus dat is nog best wel netjes. Verder in unision klinkt ie ongelovelijk VEEEEEET. Hij klinkt in deze modus bijna net zo vet als de Jupiter-6 (heeft i.p.v. 1 vco op de ax 2 VCO's per voice). De AX-80/60 is ook een goed alternatief. De JP-8080 kan deze unision sound ook voortbrengen en klinkt nog overtuigender door de 10 stemmigheid! Voor voorbeelden zie alle bekende trance tracks. De juno's vind ik ook allemaal geweldig klinken, de juno's hebben gewoon weer hele andere goede sounds in zich.

Een Pb?!!!

Maakt niet uit.

Jongens en meisjes..de zoektocht is gestopt.
Ik heb een mooie Filter op de kop getikt.
De Akai mcf 42.
Nu m'n softsynties filteren.

Thx voor jullie reacties ..

Chris

Wil geen dco's maar vette vco's. Iedereen met een lekkere oude analoog meteen op het vinkentouw.
En hoe loopt het af?? Soft synths door een mcf42.
Daar doen jullie dan je best voor!

Status
Please reply by conversation.
Back