transformer transformatie geluid contest

DJ-D_Prime

Die Rakete zu den Planete
Ik was wat aan t speulen en opeens kreeg ik iets wat leek op t geluidje uit de jaren '80 tekenfilm serie "The Transformers" afijn, de meesten kennen t wel..

iig, ze maken dus een bepaald geluid als ze transformeren van gewone robot vorm, naar voertuig vorm (bijvoorbeeld een auto)

bij deze een wedstrijd om het transformatie geluid zo goed of mooi mogelijk na te maken :D

ik kan zo snel t originele geluid niet vinden, maar hier heb je mijnes:

transformatie 1

transformatie 2

Re: transformer transformatie geluid contest

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
Ik was wat aan t speulen en opeens kreeg ik iets wat leek op t geluidje uit de jaren '80 tekenfilm serie "The Transformers" afijn, de meesten kennen t wel..

iig, ze maken dus een bepaald geluid als ze transformeren van gewone robot vorm, naar voertuig vorm (bijvoorbeeld een auto)

bij deze een wedstrijd om het transformatie geluid zo goed of mooi mogelijk na te maken :D

ik kan zo snel t originele geluid niet vinden, maar hier heb je mijnes:

transformatie 1

transformatie 2

jaja... Jij bent dus net getransformeerd van een gewone robot naar een autovoertuig vorm.

hahaha, ik zat al een tijdje met dat geluid in mijn hoofd en
wou er eigelijk ook een thread starten over hoe het eigelijk
wel gemaakt is dat geluid. je bent me dus voor. =(

gewoon een mooie sweep pakken, LFO-tje erover knallen, beetje spelen met de parameters,

en een speed phaser erover heen knallen en dan hele lage tonen afspelen, dat is ongeveer wat k gedaan heb

Back