Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door trash
Ehm electro is nooit weggeweest![]()
Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Mwah tussen 1987 en 1993 werd er echt geen electro gemaakt hoor, op een heeeeel enkel plaatje na. Drexcya AUX88 Bunker etc kwam toch echt daarna pas.
Ik vind electro wel cool hoor,, maar dan luister ik toch liever naar Naafysh dan naar een Bunker track.

*** NEGATIVE ***Origineel geplaatst door Breed
De lead van James Brown is Dead is trouwens een Jupiter-8 heb ik mij laten vertellen.

Mwah tussen 1987 en 1993 werd er echt geen electro gemaakt hoor,

Origineel geplaatst door 6 trak
*** NEGATIVE ***
het is.............. een Orchestra Sound van een factory preset quikdisk voor de S-10/MKS-100 sampler...
die factory presets zijn nutuulk ook niet op de S-10/MKS-100 zelf gesampled nutuulk... maar in een hightech Roland lab vol met marsmannetjes die... erm... enniewee, joe ket duh pictjuh...Origineel geplaatst door dione
Kep zelf ook (2) MKS-100's gehad.....
Als je daar mee ging samplen kwam je al snel op van die lo-fi samples idd.
Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Ik ben ook bezig met oldskool,, veeeeeeeeeeel vetter dan die electro revival. Laat eens horen wat je maakt.

Naja boeien ook...niets is zo deprimerend als begin jaren 90 rave..da's niks anders dan white trash muziek
Veel Engelse rave was trouwens niet deprimerend, eerder het tegenovergestelde.*** NEGATIVE ***
het is.............. een Orchestra Sound van een factory preset quikdisk voor de S-10/MKS-100 sampler...
Origineel geplaatst door smackos
Uhmm.......waar heb je dat vandaan? De streekschool muziek bibliotheek van Ter Aar
Ga je mond spoelen en snel.
Naja boeien ook...niets is zo deprimerend als begin jaren 90 rave..da's niks anders dan white trash muziek![]()
praten we nu over hetOrigineel geplaatst door Breed
Erm, ik bedoelde niet het Orchestra geluidje maar die stabs die erin komen na de sample "James Brown is Dead".
Origineel geplaatst door 6 trak
praten we nu over het
"pssssaaaaaahw pssshaaaaaaw pssshaaaaaaaaawwwwwwwwww" (x3) geluid met vervolgens de stem van W.v.D. er achter aan...