Jaren 80/90 DJs, Artiesten etc..!!

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
Ik zoek ik djs, artiesten, bands en noem het maar op die ECHT alleen maar de jaren 80 muziek draaien, alleen maar de jaren 90 hits..

van Wham, tot Leila K, van Duran Duran tot Billy Ocean.

Voor een zaterdagavond concept dat ik aankomende woensdag klaar moet hebben zoek ik dus deze DJs, Artiesten etc.

PS: als iemand weet waar ik SPARGO kan boeken dan hoor ik het ook graag!

gr.
Jaimie

Re: Jaren 80/90 DJs, Artiesten etc..!!

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
Ik zoek ik djs, artiesten, bands en noem het maar op die ECHT alleen maar de jaren 80 muziek draaien, alleen maar de jaren 90 hits..

van Wham, tot Leila K, van Duran Duran tot Billy Ocean.

Voor een zaterdagavond concept dat ik aankomende woensdag klaar moet hebben zoek ik dus deze DJs, Artiesten etc.

PS: als iemand weet waar ik SPARGO kan boeken dan hoor ik het ook graag!

gr.
Jaimie

volgens mij kan je ferry maat gewoon nog boeken..als er iemand de juiste jaren 80 sound met z'n soul show heeft weten te pakken is hij het wel....maarre..hebben we al niet genoeg "jaren 80" feestjes? als je hip wilt zijn begin je een jaren 50 feestje ofzo! knallen!

Re: Re: Jaren 80/90 DJs, Artiesten etc..!!

Re: Re: Jaren 80/90 DJs, Artiesten etc..!!

Origineel geplaatst door olafmol
volgens mij kan je ferry maat gewoon nog boeken..als er iemand de juiste jaren 80 sound met z'n soul show heeft weten te pakken is hij het wel....maarre..hebben we al niet genoeg "jaren 80" feestjes? als je hip wilt zijn begin je een jaren 50 feestje ofzo! knallen!

ik had idd ook al een concept opgesteld waarin de Fred Estaire en Ginger Rogers muziek/film en dressstyle aan bod komen, maar Calypso trekt 800 man op een jaren 80's avond. Het idee is om gedurende de transatie in de aankomende maanden men van de jaren 80 house mee te trekken richting, iets waarvan ik denk dat het de commerciele stroming van volgend jaar gaat zijn, de alex kid, no bout in house vorm (ik heb toevallig een no doubt bootleg).

Ferry Maat, oef weer iemand die ik denk veel geld gaat kosten.. maar enig idee waar ik hem kan boeken? ik google ff

go Oalfmol

go Oalfmol

Olaf heeft gelijk; begin een '50 feest.
Maar schiet wel op: zolang duurt de 50 hype niet meer.

Re: go Oalfmol

Re: go Oalfmol

Origineel geplaatst door Nouveau
Olaf heeft gelijk; begin een '50 feest.
Maar schiet wel op: zolang duurt de 50 hype niet meer.

ik kan ook een afrikaans dansfeest organiseren ofzo.. maar het moet wel zo zijn dat er ook mensen komen
nogmaals, calypso trekt 800 man op een jaren 80 feest. ik zie dat niet gebeuren bij een jaren 50 feest
hoewel het idee wel leuk is, is het een niche markt.. het liefst zou ik depeche mode bands laten spelen
maar ook dat zal geen zoden aan de dijk zetten.. nogmaals stuiten we op het punt dat wat commercieel is vaak niet
datgene is wat uniek een puur is.. maar juist het uitgekauwde herhaalde.. je kan het wel gebruiken om mensen
te strikken en op te voeden..

Ben Liebrand draait ook nog, alleen zal dat ook wel 'n prijzige rakker zijn.

Misschien moet je eens contact opnemen met de organisatoren van Bospop in Weert en het Harlekyn Festival in Maarheeze. Op deze 2 jaarlijkse festivals (waarvan de laatste dit jaar helaas ter ziele is gegaan wegens "uit het jasje gegroeid") staan iedere editie weer oude helden van het kaliber Depeche Mode enz.

Jaren 50 feestjes zijn er ook al genoeg, misschien moet je het NOG wat ouder gaan zoeken, jaren 30 ofzo. Bigband-muziek, met als dresscode maffiosi-achtige kledij. Lijkt me ook wel gaaf !

schapen

schapen

mensen zijn net schapen, vooral met entertainment.
Ze volgen toch wel!

In de stad heerst het '50 karater al.
En je weg is al bereidt door nodoubt, beyonce (me-myself-and-i) & madonna (hollywood, me-against-the-music, ...) die in hun clips het jaren 50 voorbeeld gaven.

Origineel geplaatst door gemmetje
Ben Liebrand draait ook nog, alleen zal dat ook wel 'n prijzige rakker zijn.

Misschien moet je eens contact opnemen met de organisatoren van Bospop in Weert en het Harlekyn Festival in Maarheeze. Op deze 2 jaarlijkse festivals (waarvan de laatste dit jaar helaas ter ziele is gegaan wegens "uit het jasje gegroeid") staan iedere editie weer oude helden van het kaliber Depeche Mode enz.

Jaren 50 feestjes zijn er ook al genoeg, misschien moet je het NOG wat ouder gaan zoeken, jaren 30 ofzo. Bigband-muziek, met als dresscode maffiosi-achtige kledij. Lijkt me ook wel gaaf !

geweldige allemaal, maar wie performt zulke muziek? waar vind je die lui?
zoals ik al zei heb ik ook een Fred Estaire en Ginger Rogers concept in me hoofd.. iedereen in smoking en galajurken noem het maar op..

wat dacht je van een Quinten Tarantino Cult avond.. niet over zijn films, maar de muziek die in zijn films gebruikt wordt.. komen we aan met George Baker en Boney M.. haha

wat dacht je van een Quinten Tarantino Cult avond.. niet over zijn films, maar de muziek die in zijn films gebruikt wordt.. komen we aan met George Baker en Boney M.. haha

:okdan: :okdan:

Over die bigband-muziek gesproken: ik ken wel 'n paar bandjes die dergelijke dingen doen en zal wel es polsen.

Of zoek een DJ die openstaat voor alles. (kun je een SL1200 ook op 78 toeren laten draaien ? 8o) )

:okdan: :okdan:

Over die bigband-muziek gesproken: ik ken wel 'n paar bandjes die dergelijke dingen doen en zal wel es polsen.

Of zoek een DJ die openstaat voor alles. (kun je een SL1200 ook op 78 toeren laten draaien ? 8o) )

stuur mij zsm een cdtje ofzo van ze!!

info@groovefanatics.com

quinten tarrantino is ook al uitentreure gedaan....die typische surf sound......nix nieuws onder de zon..big band lijtk me wel vet idd...... niemand minder dan herbert stond vorig jaar op sonar met een complete bigband te spelen..check dat eens uit...of het new cool collective... strak in het pak...maar vermoedelijk is dat iets te ver gegrepen voor het nederlands publiek..

overigens: ben liebrand vinnik een heeeeeeeeeel slecht voorbeeld, die man is toch niet te vergelijken met Ferry Maat? De invloed die Ferry heeft gehad op de muzikale "zwarte" smaak van nederland..dat is niet te onderschatten.....en ferry is natuurlijk geen producer, maar DJ.....en ben liebrand heb ik nooit als DJ gezien..... denk dat ferry ook helemaal niet duur is....hoevaak denk je dat die gast gevraagd wordt? anders moet je ook es aan olav basoski denken...die zat ook helemaal in die jaren 80 soulshow sound..

quinten tarrantino is ook al uitentreure gedaan....die typische surf sound......nix nieuws onder de zon..big band lijtk me wel vet idd...... niemand minder dan herbert stond vorig jaar op sonar met een complete bigband te spelen..check dat eens uit...of het new cool collective... strak in het pak...maar vermoedelijk is dat iets te ver gegrepen voor het nederlands publiek..

overigens: ben liebrand vinnik een heeeeeeeeeel slecht voorbeeld, die man is toch niet te vergelijken met Ferry Maat? De invloed die Ferry heeft gehad op de muzikale "zwarte" smaak van nederland..dat is niet te onderschatten.....en ferry is natuurlijk geen producer, maar DJ.....en ben liebrand heb ik nooit als DJ gezien..... denk dat ferry ook helemaal niet duur is....hoevaak denk je dat die gast gevraagd wordt? anders moet je ook es aan olav basoski denken...die zat ook helemaal in die jaren 80 soulshow sound..

geef mij dan eens wat big band muziek !! geen idee hoe dat klinkt en wie dat performt..!
ik ga die Ferry Maat eens strikken

Re: Re: Re: Jaren 80/90 DJs, Artiesten etc..!!

Re: Re: Re: Jaren 80/90 DJs, Artiesten etc..!!

Het idee is om gedurende de transatie in de aankomende maanden men van de jaren 80 house mee te trekken richting, iets waarvan ik denk dat het de commerciele stroming van volgend jaar gaat zijn, de alex kid, no bout in house vorm (ik heb toevallig een no doubt bootleg).

hee dan wordt mijn muziek misschien nog eens populair :D

...en ben liebrand heb ik nooit als DJ gezien...

no offence hoor olaf, maar dan heb je de laatste paar jaar toch op de maan gezeten ben ik bang.

B.L. heeft bijv. al een paar keer gedraait op grote 80's-feesten in de Brabanthallen in den Bosch. (de afgelopen paar jaar)

Bigband-muziek:

Zoek eens op Glenn Miller ofzo. De laatste cd van Herman Brood (album dan hè, geen compilatie) was ook een bigband-album, ik heb 'm wel thuis, maar ben ff de naam vergeten....

no offence hoor olaf, maar dan heb je de laatste paar jaar toch op de maan gezeten ben ik bang.

B.L. heeft bijv. al een paar keer gedraait op grote 80's-feesten in de Brabanthallen in den Bosch. (de afgelopen paar jaar)

dat zal wel...maar ferry maat is in mijn ogen van een hele andere klasse dan Ben liebrand....op DJ gebied dan he...en ik vind niet dat een DJ perse moet mixen...maar als ik me die oude soulshow opnames weer voor de geest haal waar Ome Ferry de heetste "imporrrrrrrrrrrrrt" uit de US billboard one hundred binnenkreeg..snik..........windjammer, d-train etc.etc..mooie tijden, mooie muziek

dat zal wel...maar ferry maat is in mijn ogen van een hele andere klasse dan Ben liebrand....op DJ gebied dan he...en ik vind niet dat een DJ perse moet mixen...maar als ik me die oude soulshow opnames weer voor de geest haal waar Ome Ferry de heetste "imporrrrrrrrrrrrrt" uit de US billboard one hundred binnenkreeg..snik..........windjammer, d-train etc.etc..mooie tijden, mooie muziek

zou wel cool zijn als we Ferry zo ver zouden krijgen om The Soul Show gewoon in een club te doen..
volgens mij is het dan stampesvol!

ik zoek me suf naar zijn contact info trouwens!!!!! help!!

dit doet me ineens ergens aan denken.....

Hoe heten die 2 "dj's" ook alweer die een jaar of 2-3 geleden grote triomfen vierden met hun feest-sets ?
Dat was ook voornamelijk 80's-stuff. Ik heb ze 1 keer gezien, ze braken de tent af !

:stupid ....ik kom er gewoon niet op zeg......

dit doet me ineens ergens aan denken.....

Hoe heten die 2 "dj's" ook alweer die een jaar of 2-3 grote triomfen vierden met hun feest-sets ?
Dat was ook voornamelijk 80's-stuff. Ik heb ze 1 keer gezien, ze braken de tent af !

:stupid ....ik kom er gewoon niet op zeg......

Wipneus en pim:o:

Back