Novation V Station en B Station

bass station op pc is waardeloos ... vinnek persoonlijk :x

de v-station is nice !! kan je echt toffe dingen uithalen, zeker z'n geld waard !!! ma ik persoonlijk zou dan toch ma es afwachten en kijken naar albino2 :)

Deze zijn toch al een tijd uit??
Bass-Station is zeker niet waardeloos hoor! Kan er best leuke dingen mee, ook al is ie monofoon.
Kzou gewoon kijken of er een demo van is.

ik vind de bass station ook waardeloos zeker de preset sound zijn slecht
ik gebruik veel liever de triangle 2 van rgc audio voor bass sounds

de v station daarintegen vind ik wel lekker klinken alleen zijn de presets hier ook slecht
en vind ik de cpu load nogal wat aan de hoge kant.

ik ben nu zelf met de nieuwe vanguard van refx bezig en moet zeggen dat ik het een wicked
apparaatje vind

gr michiel

Origineel geplaatst door DeSpErAtOzz
bass station op pc is waardeloos ... vinnek persoonlijk :x

de v-station is nice !! kan je echt toffe dingen uithalen, zeker z'n geld waard !!! ma ik persoonlijk zou dan toch ma es afwachten en kijken naar albino2 :)

Mee eens ja, bass-station kan je niet zo heel veel mee vind ik.

Origineel geplaatst door D-Ranged
Mee eens ja, bass-station kan je niet zo heel veel mee vind ik.

Tja, toch grappig dat het origineel gebruikt is op wel tientallen (honderden) dancetracks. En het origineel en de VST klinken weliswaar niet helemaal hetzelfde, maar om te zeggen dat je er niet zoveel mee kan....moewah....

Bass-station heb ik wel maar ik gebruik m nooit dus ik kan je er niet veel over vertellen... V-station is wel leuk maar ik krijg er toch niet echt de geluiden uit waar ik naar op zoek ben. Ik ben niet echt bekend met vst synths maar de V-station was de eerste en enige waar ik tot nu toe van onder de indruk was..

Mag ik even opmerken dat ik een V-station te koop heb staan?

Dhr Vos wilde er te weinig voor betalen. Daar pas ik voor. Maar ik houd mezelf aanbevolen.

Ik weet niet hoe de digitale varriant klinkt mar de bassstation heeft toch een aardig klanken pallet tot zijn beschikking.

v station packed parameters

v station packed parameters

Ola!

Werkt iemand met de V Station maar dan controlled door een externe midicontroller. Ik kom effe niet uit die "packed-parameters" zoals omschreven in de manual. Heb een Bitstream 3X en probeer de midistring zo in te stellen dat ik met verschillende knoppen de octaven van de 3 oscillatoren kan aansturen....
iemand ervaring?

Ola!

Werkt iemand met de V Station maar dan controlled door een externe midicontroller. Ik kom effe niet uit die "packed-parameters" zoals omschreven in de manual. Heb een Bitstream 3X en probeer de midistring zo in te stellen dat ik met verschillende knoppen de octaven van de 3 oscillatoren kan aansturen....
iemand ervaring?

mbv welke sequencer?

Logic Studio 8. Goeie vraag want ook de getweakede parameteres worden niet opgenomen in Logic (althans niet zichtbaar in de automation iig....)

I know, super oude thread.. maar geen reden om een nieuwe te maken.

V-Station kost momenteel nog maar €24,90 bij Thomann en Musicstore. Misschien dat iemand hier wat aan heeft?
Het is nog steeds een leuke softsynth en voor dat bedrag bijna een no-brainer.

I know, super oude thread.. maar geen reden om een nieuwe te maken.

V-Station kost momenteel nog maar €24,90 bij Thomann en Musicstore. Misschien dat iemand hier wat aan heeft?
Het is nog steeds een leuke softsynth en voor dat bedrag bijna een no-brainer.

Sow, da's geen geld! :okdan: Gebruik 'm al jaren met plezier, met een K-station als controller ;ideaal!

ik vind de V-Station ook nog steeds erg lekkerrrrrr, vooral de Adam van Baker soundset

Back