newbie alert!!

dumdumdadumdum

Scheelt niet veel
Hallo allemaal, ik ben sinds een paar daagjes hier, en de sfeer bevalt me wel.
De naam is Johan, 27 jaar, en ik woon in Helmond.
Qua apparatuur heb ik een Roland RD600 stagepiano, een Korg 01/w fd en een roland xp-50. Ik doe mijn sequencing in cakewalk 8, multitrack met CoolEdit pro 2. Ik ben muzikaal bezig met verschillende projecten:
-ik speel in de Helmondse coverband Just Us, errug gezellig!
-ik ben bandleider van de begeleidingsband van een popkoor.
-ik ben bezig met een rockopera (nou ja, rock... meer metal, denk aan Ayreon en Nightwish), samen met een bevriende drummer. De eerste (vroege) demo's (meer uitgewerkte ideeen) zijn een feit.
-ik ga voor het popkoor proberen de muziek te schrijven voor een nog te produceren musical.
Al met al vrij diverse bezigheden, maar ik hoop er een hoop van te leren.

Dit was het wat mij bertreft.

Welkom.

Ben groot liefhebber van Ayreon en co. dus ben erg benieuwd naar die Rock opera. Klinkt interessant.

jongens, jongens, wat een vijandigheid!:engel:
Helpt het als ik zeg dat ik in Deurne geboren en getogen ben, En pas sinds 2,5 jaar in Helmond woon, maar dan nog niet eens in Helmond, maar in Brouwhuis? En dat ik WERK? en... Ach wat, ik heb het prima naar mijn zin hier. 8~

@ traxopia:
Zogauw er wat te melden valt, post ik het. De werktitel is Jodian, look for it!

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
Helpt het als ik zeg dat ik in Deurne geboren en getogen ben, En pas sinds 2,5 jaar in Helmond woon, maar dan nog niet eens in Helmond, maar in Brouwhuis? En dat ik WERK? en...

...ietsjes...... :D

In die Rock-opera ben ik trouwens ook errug geïnteresseerd !! 8~

:biertje:

welkom welkom! :doei:

Wat een sy(nth)(mp)atieke reacties hier allemaal! Dat ben je als (import)Helmonder niet gewend! Thanx everybody!
-Dumdumdadumdum pinkt ontroerd een traantje weg...-

:doei:<[Hallo! Welkom!]

WELKOM :D

Back