Nieuwe Trend?

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
meer van hetzelfde....wat vinden jullie van MTV mash?

dat mashen van die nummers en clips wat mtv doet is vaak echt te beroerd om aan te horen
van die vocals die worden geuppitched (bestaand woord?) om in de beat van het andere nummer te passen....
niet voor mij....

ja daar erger ik me ook rot aan moet ik zeggen wat een irritante kutnummers zijn dat, maar nogmaals die ouwe nummers in een nieuw sausje zoals de boogie pimps die dig ik wel. vooral als ze em in de break weer helemaal ouderwets laten lopen zeg maar dan krijg ik altijd ff kippevel :D

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
meer van hetzelfde....wat vinden jullie van MTV mash?

dat mashen van die nummers en clips wat mtv doet is vaak echt te beroerd om aan te horen
van die vocals die worden geuppitched (bestaand woord?) om in de beat van het andere nummer te passen....
niet voor mij....
de 2 many dj s hype hé... is al een thread overgeweest <te lui voor search> getiteld " 2 many dj s, hoe doen ze het?" ofzo </te lui voor search>

er is inderdaad wel een groot verschil tussen 2 tracks door elkaar halen, of een echte remix maken. de smells like teen spirit remix vind ik bv. magistraal. 2 many djs, tsja, wel grappig voor een keertje maar dan heb je t wel gehad...

Back