Hallo,
Het lukt niet om de MIDI interface van mijn ews88 mt aan de praat te krijgen.
ik gebruik op dit moment alleen de MIDI IN/OUT 1 van de reeds eerder geinstalleerde ews64XL maar ik wil een 2e midi interface erbij gebruiken dus.
ik heb Athlon 1.2Ghz, windows xp met cubase sx 1.0
Noch in de device setup of midi device manager VAN CUBASE wil er een ews88 midi IN/OUT tevoorschijn komen. alleen die van de ews64 wordt herkend.
Overigens werkt van de 2e midi interface van de ews64 alleen de OUT en niet de IN. Ik krijg tegenstrijdige informatie over het wel of niet kunnen gebruiken van de MIDI IN-2 van de ews64.
Heeft hier iemand ervaring mee met dit gerommel?
Dank alvast.
V
Het lukt niet om de MIDI interface van mijn ews88 mt aan de praat te krijgen.
ik gebruik op dit moment alleen de MIDI IN/OUT 1 van de reeds eerder geinstalleerde ews64XL maar ik wil een 2e midi interface erbij gebruiken dus.
ik heb Athlon 1.2Ghz, windows xp met cubase sx 1.0
Noch in de device setup of midi device manager VAN CUBASE wil er een ews88 midi IN/OUT tevoorschijn komen. alleen die van de ews64 wordt herkend.
Overigens werkt van de 2e midi interface van de ews64 alleen de OUT en niet de IN. Ik krijg tegenstrijdige informatie over het wel of niet kunnen gebruiken van de MIDI IN-2 van de ews64.
Heeft hier iemand ervaring mee met dit gerommel?
Dank alvast.
V
en deze te installeren. Alle eerdere drivers van de MT werkte bij mij niet goed. Ik heb veel drivers geprobeerd, maar ze gaven allemaal (verschillende) problemen, waarvan 1 idd dat de midi-poort onzichtbaar bleef.